Bjørnli Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 jeg tenkte jeg skulle koble tvn til pcn og bruke tv-in funksjonen...noen som har et prog eller vet om et prog som jeg kan ta opp det som kommer inn til tvn? (slapp av, det er ikke serier jeg skal ta opp, skal koble den til videomaskina slik at jeg får tatt inn no filmer vi har filma selv) helst svare før helga er over:D Lenke til kommentar
shahin Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Pleier å følge med program (med skjermkortet). Ellers kan du sikkert bruke Adobe Premiere e.l. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 joa, tror det gjorde det....men lure meg har rota bort cd:D Lenke til kommentar
shahin Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Sjekk produsentens webside, finner garantert programvaren der. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 fant ikke.no på nvidia.com eller msi.com.tw Lenke til kommentar
shahin Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Sjekk http://tucows.banetele.com/medit95_default.html Spørsmålet er hvilken av de programmene som er best... Hvis du sorterer etter License ser du at kun to er freeware WinVDR Video Disk Recorder PRO virker f.eks. bra men er ikke gratis. Mulig det er "funker 30 dager" prinsippet som gjelder... Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 synd, for jeg er ikke intr. i å betale for noe som BURDE vært gratis Lenke til kommentar
shahin Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Da bør du lete etter cd'en for jeg kan heller ikke oppfordre til piratkopiering her på forumet, selv om det noen ganger frister Jeg ville derimot betraktet det slik at hvis jeg har betalt for programvaren gjennom kjøpet av skjermkortet og mistet det, kunne jeg downloada det igjen uten å betale. Er ikke helt klar på lovgivningen på dette området, da jeg ikke har tid til å sette meg inn i slikt Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 jeg fant en på den siden alikavel...var bedre enn det stod:D zwei-stein eller.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå