Indian Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Poofil bilde som jeg la inn vises ikke.....noen som kan si hva som er galt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Profilbildet ditt vises det. Bare gå inn i profilen din selv og se. Det er bilde av en fyr med skjegg. Men du har ikke valgt noen avatar. Kan det være det som er feilen? Det som vises i tråden du skriver er avataren. Det er noe annet enn profilbilde. Endret 6. mars 2012 av L4r5 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 kan man se mitt? jeg ser bare et helt svart bilde.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 kan man se mitt? jeg ser bare et helt svart bilde.. Profilbildet ditt er av BF3 og avataren din er som du sier helt svart. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 okey.. hvor bytter jeg avataren til bf3 også? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 okey.. hvor bytter jeg avataren til bf3 også? Kontrollpanel -> Profil -> Endre avatar Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 klarer jo ikke å finne små nok filer -.- Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 klarer jo ikke å finne små nok filer -.- Klarer du ikkje få bileta små nok sjølv kan du spørre i avatartråden om nokon kan gjere det for deg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Da får du bruke et program eller en tjeneste for å forminske bildet du vil bruke. Min avatar fikset jeg i Photoshop. Du kan laste ned en trial-verjon gratis, men den fungerer bare i 30 dager. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 jeg har trial greia Skal prøve å få filen mindre nå takk! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Det ligg for den saks skuld ein guide i fyrsteposten av avatartråden for korleis få bilete til avatarstorleik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå