Thomas_Elliot Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Jeg har halvannet år igjen av min utdannelse, men f.o.m. høsten av så skal jeg kun jobbe med min avsluttende masteroppgave. På grunn av dette får jeg litt tid til å jobbe ved siden av og jeg kunne tenke meg å jobbe 3-4 dager i uken. Jeg ser for meg en konsulentstilling innenfor ERP/CRM/BI e.l. Er det vanlig å kunne f.eks. 80%-stillinger innenfor konsulentbransjen? Er det vanlig å spesifisere dette i søknaden? Regner med at det er en fordel for dem at begrunnelsen for hvorfor det ikke er 100% er at jeg jobber med masteroppgave + sannsynligheten for at jeg kommer til å fortsette hos dem etter jeg er ferdig er stor. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Det burde ikke være noe problem. Jeg har jobbet 60-80% i samme type stilling i flere år. Jeg ville ringt rundt og hørt, eller om du har noen bekjente innenfor systemet så er det den enkleste veien inn. Lenke til kommentar
meloh Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Det bør ikke være et stort problem. Ettersom svært mange problemer kan løses via fjernstyring kan du jo også ha hjemmekontor noen dager. Endret 20. mars 2012 av meloh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå