Gå til innhold

Har fått nytt/feil brukernavn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når innlegg.no og diskusjon.no ble slått sammen var det mange som hadde samme brukernavn. De som hadde samme brukernavn OG brukernavnet var registrert på samme epostaddresse fikk kontoene slått sammen. Alle andre brukere fra innlegg.no fikk lagt til _InnleggNO på slutten av brukernavnet for å unngå problemer med sammenslåingen.

Lenke til kommentar

Hvorfor ble min diskusjon.no bruker overskrevet, da det er her jeg var registrert først og hadde flest poster?

Igjen... Hvis kontoene het det samme og var registrert på samme epost ble de slått sammen. Ingen kontoer ble overskrevet. Postene fra Innlegg.no ble i slike tilfeller lagt til diskusjon.no-kontoen.

Ergo, var enten eposten de var registrert på forskjellig eller brukernavnet forskjellig.

 

Er det mulig å finne tilbake min gamle bruker?

Kan det være denne?
Lenke til kommentar

Er det mulig å finne tilbake min gamle bruker?

Kan det være denne?

Kontoen L4r5 linker til er registrert med samme e-postadresse som eUnaas_InnleggNO. Jeg kan slå sammen kontoene dine hvis du ønsker?

 

Det ville vært supert. Er hyggelig om jeg kan få tilbake mine gamle poster og registreringsdatoen ;)

 

Men jeg er overbevist om at det har skjedd noe her de siste månene. Blant annet er bildet ikke så mange mnd gammelt. -men det er ingen viktig sak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...