MKgrublere Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Se hva som kommer i butikkhyllene i mars Dette er vårens kameranyheter Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 X-Pro 1 frister, men rimelig stiv pris på både hus og optikk. Blir vel med drømmen foreløpig Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) X-Pro 1 frister, men rimelig stiv pris på både hus og optikk. Blir vel med drømmen foreløpig Jeg har bestilt et eksemplar. Både til meg selv og til test. Endret 6. mars 2012 av Aetius Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Akkurat ja Blir uansett veldig spennende å se noen ordentlige anmeldelser. Hadde kommet langt med hus og 35mm, men syns rett og slett at 5000kr for 35mm er for dyrt (for meg). Tror likevel det blir en hit, både hus og optikk. Lenke til kommentar
DjIcet Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Ser at 1DX ikke er ventet inn på Fotovideo før 3. Mai. Er det ellers noen spesiell grunn til at dere ikke har tatt med f.eks. D800, 5d Mark III og D4, som alle er ventet inn i hyllene i løpet av Mars. Eller vet dere noe som vi vanlige dødelige ikke vet? 2 Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Nikon AF-S 85mm f/1.8G er allerede handlet inn og på vei i posten til meg. Har litt forventninger til den. Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 DigtalRev har gjort en liten uhøytidelig test av den Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Nikon AF-S 85mm f/1.8G er allerede handlet inn og på vei i posten til meg. Har litt forventninger til den. Må si den frister her også. Lenke til kommentar
3irik Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Jeg må si at jeg ikke er spesielt glad i "G"-objektivene til nikon... Er ikke folk ute etter fokushastighet lenger? Jeg har fortsatt ikke sett noen G-objektiver som er like raske som D-obektivene... Har selv 85 1.8 D, og kommer ikke til å bytte med mindre nikon slutter helt å lage fokusmotor på entusiastkameraene sine. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 X-Pro1 kommer vel heller ikke i butikkene i mars... Med mindre akam har hørt noe annet Lenke til kommentar
TGB Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Jeg må si at jeg ikke er spesielt glad i "G"-objektivene til nikon... Er ikke folk ute etter fokushastighet lenger? Jeg har fortsatt ikke sett noen G-objektiver som er like raske som D-obektivene... Har selv 85 1.8 D, og kommer ikke til å bytte med mindre nikon slutter helt å lage fokusmotor på entusiastkameraene sine. Du har helt åpenbart ikke testet AF-S 300mm f/2.8 VRII, AF-S 400mm f/2.8 VR eller AF-S 200mm f/2 VR II Fokushastighet på 24-70mm f/2.8 og 70-200mm f/2.8 VR II spinner også sirkel rundt det meste. Alle er G-objektiver Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Jeg grubler på hvorfor et G-objektiv ikke skulle kunne ha rask autofokus, men står fast Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Jeg grubler på hvorfor et G-objektiv ikke skulle kunne ha rask autofokus, men står fast Kan noen hjelpe? G-objektiv har rask autofokus, men det kan være noen som ikke har fått det med seg.... "Focusing speed has nothing to do with whether or not a lens is D. Of course newer lenses are D and newer lenses tend to focus more quickly, but the focus speed is determined by the gearing between the AF coupler and the focus ring, not the D feature alone. All the newest AF lenses, even AF-S and especially G, are also D. Nikon doesn't bother to mark it anymore." Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 For ett labbert artikkel - hverken X-Pro1 eller 1DX kommer til norske butikker i mars... men det gjør D4 og D800 - hvor er de?.. Lenke til kommentar
JadedGamer Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 X-Pro 1 fattet min interesse inntil jeg begynte å høre om alle problemene med firmware og programvaren generelt på X100 og X10 - tror nok jeg skal vente på noen reviews før jeg tar sjansen på et nytt system som dette. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 For ett labbert artikkel - hverken X-Pro1 eller 1DX kommer til norske butikker i mars... men det gjør D4 og D800 - hvor er de?.. Kommer ikke også Olympus E-M5 i slutten av mars? AtW Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Kommer ikke også Olympus E-M5 i slutten av mars? AtW I følge de siste ryktene så skal den det. Tidligere ble det sagt rundt 10. april; mener jeg å huske. Det kan være at artiklen kun tar med modeller som det finnes bekreftede datoer fra leverandøren. Endret 7. mars 2012 av tomsi42 Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Kommer ikke også Olympus E-M5 i slutten av mars? AtW I følge de siste ryktene så skal den det. Tidligere ble det sagt rundt 10. april; mener jeg å huske. Det kan være at artiklen kun tar med modeller som det finnes bekreftede datoer fra leverandøren. Ja men hva med Nikon? De har u bekreftet levering i mars, Canon har bekreftet at det ikke blir levering i mars... skjønner ingenting jeg Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Snakket med en fyr på FotoVideo som sa at D800 muligens var forsinket til midten/slutten av April. Endret 8. mars 2012 av KSunhill Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Hva med NEX-7? Det bør vel bli tilgjengelig snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg