Anonym259235 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Jeg har sett mange brukere med navn + "waits for alice". Hva kommer dette fra / hva betyr det? 3 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Det er/var for å hedre en moderator som pensjonerte seg så vidt jeg vet. 1 Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Kommer fra brukeren "Tom Waits for Alice". Han var visst veldig god og er mitt personlige idol her på forumet 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Det er/var for å hedre en moderator som pensjonerte seg så vidt jeg vet. Administrator. Eller forumbestefar, som han fortsatt kalles. 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 En av de klokeste personer som noensinne har regjert i, og for vårt forum. Og de nest klokeste savner han.. ^^ 1 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Ja han er dypt savnet uavhengig av om man er på topp eller bunn. Men han er da her fortsatt, bare ikke med det samme ansvaret som han engang hadde. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 En av de klokeste personer noensinne. 1 Lenke til kommentar
MjusicForLife Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Ahh, jeg kunne ikke forstå alt dette Waits for alice greiene Ahh, jeg kunne ikke forstå alt dette Waits for alice greiene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå