Gå til innhold

Kongsberg skisenter - Erfaringer ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke vært der denne sesongen. Det er helt greit. Ikke det beste anlegget i Norge akkurat, men det har jo noen fine bakker og hopp. Er 560 for en dag? Høres litt stivt ut :O De har studentrabatt tror jeg (om det er aktuelt for deg). Bare å spørre og ta med studentbevis.

Kø kan jeg ikke huske at har vært et problem. Ikke på en hverdag i allefall.

Lenke til kommentar

Det var litt mer folkelige priser ja. Er jo rundt noe sånt dagskort ligger på i slike store bakker. At du ikke har utstyr gjør det naturligvis litt dyrere. Skal ikke heller vurdere å innvistere i eget utstyr? Får full pakke for rundt 2-3000, og da har du jo det i mange år.

Lenke til kommentar

[skrev det også i førsteposten, 560 for SKI og Kort :)] Har eget utstyr, men det er i Grimstad da jeg ikke gadd å ta det med mens jeg studerer her da jeg ikke kommer til å reise mye på ski :)

Men er det ganske bra bakker ? God fart og slikt ? Hvordan er utleie utstyr ? Bra ? Godt smørt ?

Lenke til kommentar

selv syntes jeg kongsberg skisenter er veldig bra! (me tanke på årets sesong)

de har god variasjon i bakkene. samt dugeli park.

mange av de selvlagete skogsløypene er ikke der i år på grunn av lite snø, men i bakken er greit. har også en hissig cross løype me mange hopp, å stor fart.

i år er bakkene veldig harde (kunst snø) å det er god mulighet for stor fart i mange av bakkene. er jo også 4 seters stolheis, så køene er sjeldent veldig lange.

Lenke til kommentar

Hei. Hvordan er skisenteret i Kongsberg ?

Det er helt greit. Få bakker, men god kapasitet. Kan bli litt kø i stolheisa på lørdager og søndager, men ukedager (som dere skal dit) pleier å gå unna uten særlig kø.

Forholdene er stort sett gode med nok snø i bakkene, men i enkelte partier er det i ferd med å tynnes ut, og man lever nå stort sett bare på kunstsnøen.

Skisenteret er slik at det inneholder noe for (nesten) enhver smak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...