EndreAnd Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Hei, jeg leter etter en server der alle har "God mode" og alle har Antibreak Har egentelig lyst å spille på en server som er nesten helt lik som Hardwork. Spillte der men oppsto en krangel om hvilken gruppe jeg skulle vere i osv. Derfor har jeg og noen venner lyst å joine en server som er nesten helt lik som Hardwork. Også må det vere mange som spiller der - Alle må ha "God mode" - Serveren må ha en plugin som gjør slik at verktøy ikke blir ødelagt (feks. Antibreak) - Må vere en server der mange spiller mvh -Feqzz Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Oppsto det en krangel på Hardwork sier du? Si ifra på PM så kan jeg hjelpe deg med å løse "problemet". Stab @ Hardwork. Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 6. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) - EDIT: går det an å slette innlegg? Endret 6. mars 2012 av Feqzz Lenke til kommentar
42 Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Du kan jo vurdere å ta deg en tur innom en Creative-server. Har en bra en: c.mcblocks.net Føler du for å spille Survival er ip'en: smp.mcblocks.net Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 2. april 2012 Forfatter Del Skrevet 2. april 2012 Ja, da er letingen på gang igjen Siden min venn ble PERMBANNET for å se Gull under lava med en bug uhell. Og han klarte ikke ignonere gullet som var under lavaen (5blokker fra han) Som dere såg i første posten. Jeg vil ha en Build server med antibreak. Eller bare glem det, helt umulig å finne en like bra server som Hardwork :'( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå