Trikkarn Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Hei, jeg er veldig fersk når det kommer til stereo i bil, men jeg har lyst på et simpelt anlegg som låter ok! Jeg har en budget på rundt 6000 kr. Har vært kjekt om noen har kunne anbefalt hvilke komponenter jeg trenger, og kanskje litt om hvordan diverse ting fungerer hadde vært supert. Vet ikke om dette har noe med saken å gjøre men jeg hører mest på hard rock og metal. Takker til alle som svarer! Endret 6. mars 2012 av Trikkarn Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Hvilken bil? Og har du ingenting fra før? Lenke til kommentar
Trikkarn Skrevet 6. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2012 Det er en Toyota Corolloa 96 mod, har absolutt ingenting fra før av. Lenke til kommentar
Suit-up Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Er det blitt tatt ut original spiller og høyttalere? jeg vil tro at en god pakke kan være noe ala dette: Spiller Frontsett - de har samme settet i både 4", 5,1/4" og 6,5". da jeg ikke husker str. på elementene som originalt skal stå der kan evt byttes i coaxiale høyttalere om du ønsker litt lavere pris. som fks disse skal funke godt! og sub + forsterkerpakke kabler kan du helt sikkert få skaffet lokalt for rundt 600kr så har du alt du trenger for et greit anlegg i bilen. Endret 7. mars 2012 av Suit-up Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Veldig enig med forslaget til han over her, men jeg ville byttet ut forsterkeren med en BF0804 i steden, så har du til fronthøyttalerene også Lenke til kommentar
Trikkarn Skrevet 7. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Er det blitt tatt ut original spiller og høyttalere? Dette ser ganske greit ut! Og ja, det er orginal spiller og høyttalere, er det en spesiell grunn til at du lurer på dette? :o Endret 7. mars 2012 av Trikkarn Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Er det blitt tatt ut original spiller og høyttalere? Dette ser ganske greit ut! Og ja, det er orginal spiller og høyttalere, er det en spesiell grunn til at du lurer på dette? :o Er vel kanskje fordi du sier at du ikke har NOE fra før Lenke til kommentar
Trikkarn Skrevet 7. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2012 Er det blitt tatt ut original spiller og høyttalere? Dette ser ganske greit ut! Og ja, det er orginal spiller og høyttalere, er det en spesiell grunn til at du lurer på dette? :o Er vel kanskje fordi du sier at du ikke har NOE fra før Hehe, selvsagt egentlig. ^^, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå