Gå til innhold

Syberia 3? - Do you like mammoths?

Anbefalte innlegg

Den legendariske spilldesigneren Benoit Sokal begynner å røre på seg. Dreier det seg om Syberia 3, en remake, eller en port? Siden han er direkte involvert så skulle man nesten tro det dreier seg om et nytt spill.

For de yngre, glemske, eller det som verre er så Sokal er altså mannen bak de legendariske Syberia-spillene. Så vidt jeg vet er Syberia det siste eventyrspillet som har fått 9 av Gamer. (Skandale forøvrig når man ser på alt rælet som har fått 9 på et senere tidspunkt)

Kan lese anmeldelsen her:

http://www.gamer.no/artikler/11244/syberia-/

Det første Syberia ble kåret til det 15. beste (eventyr)spillet gjennom alle tider i Adventuregamers sin nylige kåring.

De skriver blant annet:

Benoît Sokal crafted a true masterpiece in Syberia, showing the emotional power adventure games can have, setting the bar so high that few (including its own sequel) will ever be able to equal.

Et spill de som lirer av seg anmeldelser om hvor emosjonelt Mass Effect 3 er burde få med seg altså.

Her er infoen fra Microids Facebookside.

Microïds Official:

Hi all! How are you today? Benoît Sokal has just come in our studio to work on various projects. No further information currently. We keep in touch of course

We share with you this little message left by Benoit Sokal after its passage through the studio. Do you like mammoths? We like mammoths

43071310150583473472405.jpg

Ser jo ut som det kommer et nytt Broken Sword-spill i år også, så alle de gamle legendene ser ut til å finne på noe i år. Mangler bare Dave Grossman nå, men han er vel for opptatt med kunst eller hva det nå er han driver og surrer med.

Regner med denne tråden blir like populær som Age of Decadence-tråden!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spilte gjennom Syberia 1 og 2 for første gang for noen måneder siden, og de er rett og slett blant de beste eventyrspillene jeg har spilt! Ser veldig frem til Syberia 3!

Ser jo ut som det kommer et nytt Broken Sword-spill i år også, så alle de gamle legendene ser ut til å finne på noe i år. Mangler bare Dave Grossman nå, men han er vel for opptatt med kunst eller hva det nå er han driver og surrer med.

What? Det har ikke jeg hørt noe om, men hvis det stemmer er jo det fantastisk!

Lenke til kommentar

What? Det har ikke jeg hørt noe om, men hvis det stemmer er jo det fantastisk!

Er jo bare på ryktestadiet, men Revolution rekrutterer folk til et nytt spill:

http://revolution.co.uk/?page_id=320

Et par quotes som indikerer det ene og det andre....

Fra i fjor:

By the way: Here's a little anecdote from the interview with Charles Cecil that you can't see on camera. When my colleague asked him about Broken Sword 5 he spent several minutes explaining to him why he wasn't able to talk about BS 5 in detail.

Fra i år:

Last thing I heard from Charles was what he said in the Adventure-Treff Christmas video. He said that the new game from Revolution will be published around the time the Gamescom takes place (August)

Kanskje får vi "bare" remakes av BS3 og 4, eller Beneeth a Steel Sky, da. (Muligens alt sammen?)

http://www.videogamer.com/wii/broken_sword_shadow_of_the_templars/news/new_beneath_a_steel_sky_game_probably_going_to_happen.html

Endret av radiohodet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...