JAYZ Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Fungerer egentlig rettssystemet i Norge? Har vi for milde/passe/strenge strafferammer? Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) jeg må si at vi hadde tjent en del på å ha gravd noen hull i bakken, å festet tunge jern kuler på foten til forbryterne. de som har gjort noe ekstra ekstremt kunne ha fått udelt et tau, et rom med absolutt ingenting, så hadde forbryteren ha fått valget ved enten og sulte ihjel eller bare få det unnagjort. dette var ironi, men jeg mener at vi er alt for snille. Endret 6. mars 2012 av Dore123m 1 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Fungerer egentlig rettssystemet i Norge? Tja, det er et system under stadig ombygging. I det minste har vi ikke et system tatt rett ut av gammeltestamentet (e.l.) 2 Lenke til kommentar
JAYZ Skrevet 6. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2012 innvandring og kriminalitet. bør ikke noe gjøres? 1 Lenke til kommentar
JAYZ Skrevet 6. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2012 Hva mener du? Fersk statistikk viser at innvandrere begår dobbelt så fler kriminelle handlinger enn nordmenn. Lenke til kommentar
JAYZ Skrevet 6. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2012 Hva mener du? Fersk statistikk viser at innvandrere begår dobbelt så fler kriminelle handlinger enn nordmenn. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Jeg ser ikke helt hvordan det blir et spørsmål om rettssystemet fungerer eller ikke. 2 Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Kom gjerne med kilder også på at så er tilfelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå