Gå til innhold

Hjelp til kjøp av mekanisk tastatur

Anbefalte innlegg

Hei alle brukere av diskusjon.no,

Jeg trenger litt hjelp til å finne meg et mekanisk tastatur. Mine krav:

-Håndleddstøtte hele veien(ikke slik som K60 som bare har i forhold til "WASD")

-Bakgrunnsbelysning(kjekt når man detter ut av touch eller andre situasjoner og jeg foretrekker å sitte i mørket da jeg finner det mer behagelig)

-Dedikerte mediaknapper(ikke slik som på Black Widow hvor man bruker Fn-tast i kombinasjon med en annen tast)

Har prøvd Black Widow og tastaturet er herlig å skrive på, men jeg får ikke nok støtte av det og blir fort sliten av å bruke det, kontra av å bruke G19 tastaturet mitt.

Så er det noen som har et godt forslag til tastatur der ute? Pris spiller ingen rolle, men salg i Norge er veldig greit med tanke på garanti og at de fleste produkter fort blir dyrere fra utlandet i den prisklassen(mitt inntrykk etter å ha sammenlignet mye forskjellig datautstyr)

-Snuggis

Endret av Snuggis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er selv på utkikk etter mekanisk tastatur. Tror jeg kommer til å bestille Qpad MK-80 en av de nærmeste dagene. Den har blitt anbefalt både her og på andre forum.

Kikket på Qpad MK-80, men dette har samme løsning på multimediatastene som Black Widow. Ved å holde inne Fn tasten og trykke på feks F1 slik som på de fleste laptopper.

Kan jo si at ut i fra hva jeg har sett og lest selv, så heller jeg mot K90 da dette har skikkelig håndleddstøtte hele veien, dedikerte mediataster og ikke minst aluminium chassis. Kan jo også si at jeg har ikke noe gigantisk behov for macro taster, så dette er ikke viktig om er eller ikke.

Endret av Snuggis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...