Skillica Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Hei, jeg vil slanke meg.. men har ikke peiling på hva jeg skal spise (og drikke) daglig. Så har noen noen tips for hva jeg skal spise hver dag (frokost, middag, osv. ) ? Helst god mat som er sunn.. Btw er alene hjemme nå og tenkte at jeg skulle koke meg 2 pølser i pølsebrød, er det sunnt? Er ikke den beste kokken Er snart 15 år visst du må hvite alderen eller no. ) Endret 6. mars 2012 av Skillica 1 Lenke til kommentar
Articzz Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 bytt ut brus med vann og melk! og spis frukt og grønsaker istedet for godteri! ellers så kan du vel spise normal mat men du skjønner att det er ikkje normal mat, med en frossen-pizza og nudler du kan jo og prøve lav-karbo, aldri testet noe sånt, men har heller aldri hatt problemer med vekt Lenke til kommentar
Akse Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Det finnes allerede en haug med tråder om dette. Søk 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Go to: NYBEGYNNERTRÅDEN!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå