FrihetensRegn Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 Vet ikke helt hvor jeg skal poste, så gjør det her. I dag mens jeg satt i sofaen kom det et mellomstort helikopter svevende veldig lavt (rundt 10m over bakken) mot huset mitt, rett ved siden av naboen sitt hus. Jeg hørte en lyd som ble høyere og høyere og da jeg så ut kom det et helikopter rett mot stuevinduet. Det kom med snuten først, for så å snu seg 90 grader, og så stod det der i ca. 10-20 sekunder før det snudde igjen. Veldig merkelig. Noen som vet om det foregår et eller annet fra myndighetenes side, en slags fotografering eller noe? Såg ikke ut som noe redningshelikopter. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 Normalt er det nok ikke, men det kan jo skje. Sikkert et privat helikopterselskap som hadde flydd seg vill. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 6. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 Ja tror det var noen som skulle sjekke kraftlinjene hvis man skal tro på nabosnakk. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 6. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 My toughts exactly, var noen chemtrailes der også Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 7. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2012 Det har aldri vært et helekorpter utenfor huset vårt... Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 7. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2012 Det er poltiet som flyr over fordi du har lasta ned mange torrenter Eller så leste jeg igår på nyhetene at dem leter etter en morder Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 7. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2012 Sikkert på let etter Breviks eks gubbe... Lenke til kommentar
djfrosk Skrevet 7. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2012 det kan være normalt vem vet men det kan være agenter. Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 7. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2012 Kraftlinje i nærheten med trær rund seg? De tar å flyr rundt og sjekker en gang i blant. Så kommer de med helikopter med blader under som i James Bond :3 Har hatt det flere ganger rett over huset her. Har vært et random helikopter også, vet ikke hva det var men. Lenke til kommentar
superninja Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 Er helikopter utenfor huset vårt hele tiden, uten at jeg har tenkt noe mer over det. Kanskje jeg burde det. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Kjører helikoptre over her daglig. Norwegian fly også. Ble litt skremt en dag når det kom 2- 4 C-130 Herkules fly med flere F16 rundt seg flyvende veldig lavft.. Endret 8. mars 2012 av SLi Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 Nokre innlegg med bilete og anna tull er fjerna. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 8. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 lmao litt overkill moderering på en torsdags morgen much 1 Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 Kan være en som bare ville hilse på kjente. Jeg pleide å ta low passes over huset til foreldrene mine i min tidligste flygerkarriere. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Hvor bor du? Med mindre du bor i Oslo, eller rett over innflygningstrassen til en kontrollert flyplass, er sannsynligvis luftrommet rundt huset ditt G-luftrom. Det vil si at piloter trenger ikke å snakke med flygeledere, og de "står fritt" til å fly hvor de vil og i hvilken høyde de vil innenfor det gitte luftrommet. Endret 8. mars 2012 av Ustedalen Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 Fredrikstad Det var minimumshøyde på 1000 fot (500 utenfor bebyggelse). Var nok godt under minimumshøyde... Drøyt 20 år siden. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2012 La moderatorlaget ta seg av modereringa. De bidrar best ved å rapportere og samtidig ikkje svare på innlegga i tråden. Då blir det berre fleire innlegg for oss å rydde opp i. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 10. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2012 Var vel ikke et B412 heli? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå