Niklasp Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 La den tyske tekno-festen begynne! Vi er på plass på CeBIT 2012 Lenke til kommentar
Nator Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) GLHF Prøv å ta noen vakre hardware-bilder da Endret 6. mars 2012 av Nator Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Venter man noen spesielt kule nyheter i år da? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Dette tar meg tilbake. Var på CeBit i 2008. Good times Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Venter man noen spesielt kule nyheter i år da? Lurer jeg og på. Nvidia 6xx kort? Ivy Bridge Dual Socket Xeon? Lenke til kommentar
RBW Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Nvidia 6xx --> Ikke noe enda, fikk nettopp melding av en hyggelig asiat om at han gjerne kunne fortelle meg mer, men da måtte han ha drept meg etterpå. Tror det er noen seriøse NDA-er i kulissene... Ivy Bridge, der er det også rimelig stille. Rent bortsett fra en rekke Z77-kort da. Skal se om vi finner noen beregnet for doble Xeon. Lenke til kommentar
Minneplugg Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Håper på noen fine reisebrev Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Ønsker meg bred dekning fra dere på utviklingen på fronten for kvitteringsprintere og salgssystemer. Ingen CeBit uten det! Lenke til kommentar
Bruvva91 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Når dere finner Z77-kort, så ta ordentlige bilder sånn at det som står på kortene er lesbart. ( og last dem opp i god nok kvalitet..) Det ble ikke gjort fra CES, og det var irriterende.. Lenke til kommentar
coban Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 CeBIT er vel en av de mest uinteressante messene for vanlige forbrukere. Med mindre du liker CAT5 kabler, og patchekabinetter osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå