Gå til innhold

Anmeldelse: Asura's Wrath (PS3)

Anbefalte innlegg

Forresten, når du selger et bruktspill i en lokal gamestop, går den ikke rett ut i hylla i den butikken. Det sendes inn til lageret, som har en beholdning på hvor mange av hver de har. Og prisen justeres deretter.

Lageret sender deretter ut bruktspill til butikkene etter demand. Spill de har masse av får du lite for.

Word,

Ble litt skuffet når de betalte 5 kr for Metal Gear 4 så jeg tok det med hjem xp hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 7 måneder senere...

Plukket dette opp for 80,- spenn hos CDON denne uka og tenkte jeg skulle gi det en sjanse. Har jo lest diverse om det. Noe bra, andre steder ikke fult så bra.

Men, dette er jo rett og slett genialt underholdning. Satt på japansk tale (et must i mange spill), og lot meg rive med. Det er lite å utsette på det visuelle for å si det sånn. Historien har jeg brukt fem kalorier på. Kan godt hende at den er god. Men, jeg føler hele tiden at jeg vil spille mer for å oppdage hva spillet kaster mot meg neste gang. Hvor stor er den neste bossen ?

Er det et bra spill ? Hakke peiling for å være ærlig, men jeg nyter hvert sekund. Jeg digger det. Absolutt alt. Det er så overdrevet, nesten perverst, så....rart..men det funker.

Dette er et spill som ikke gir ser ut for å være noe mer enn..hva det nettopp er. Nemlig non stop action..all the way. Levert på en genial måte.

Endret av firberblad
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...