ZeroHour Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 På siden til Inspiron 8600 har DELL prestert å få... "3D Virtual Tour Ingen Plug-In nødvendig" som det står på alle de andre DELL-maskinene. Til å bli... "Tredimensjonal, virtuell omvisning Du trenger ikke å koble den til strøm" Haha... morsomt! Eller er det jeg som misforstår noe? Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 jeg tror det er du som misforstår grundig. Med plug-in menes det tilleggsprogramvare til nettleseren din. Lenke til kommentar
ZeroHour Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 Misforstår JEG, det er DELL som har skrevet det! Jeg vet hva en plug-in er! Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 337-Zonic"]jeg tror det er du som misforstår grundig. Med plug-in menes det tilleggsprogramvare til nettleseren din. Eller kanskje noen her har fått litt lite søvn i natt ? Ser ut som Dell-folket også har sovet litt lite....... Ser for meg tankerekken hos en sliten dell-ansatt: "Øh, plug-in .... plugge inn..... kontakt .... øh, .... strøm. Hva var det nå jeg holdt på med ? Åh ja, strøm ja." Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 337-Zonic"]jeg tror det er du som misforstår grundig. Med plug-in menes det tilleggsprogramvare til nettleseren din. Nå har jeg akkurat stått opp, men jeg mener det da er du som missforstår her ? (med fare for å ta feil selv. Er ikke helt våken enda) Lenke til kommentar
JMW Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 337-Zonic"]jeg tror det er du som misforstår grundig. Med plug-in menes det tilleggsprogramvare til nettleseren din. Eller kanskje noen her har fått litt lite søvn i natt ? Ser ut som Dell-folket også har sovet litt lite....... Ser for meg tankerekken hos en sliten dell-ansatt: "Øh, plug-in .... plugge inn..... kontakt .... øh, .... strøm. Hva var det nå jeg holdt på med ? Åh ja, strøm ja." Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 w00t? Har Dell virkelig skrevet det? Huff. Da er jeg med. Jeg sov fryktelig lite i natt. Hjem fra ferie i går natt og har en god del å gå i gjennom. Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Tja, de liker jo å omformulere seg litt hos dell. I alle reklameblekkene jeg har fått fra dell i sommer kaller de ikke IEEE1394 for Firewire, men konsekvent for Firewave. Ikke så lett med alle disse begrepene nei. Lenke til kommentar
Arvid Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Enda et gullkorn fra Dell IEEE 1394 integrert port (brannkabel) http://www.euro.dell.com/countries/no/nor/..._inspn_8500.htm ARVID Lenke til kommentar
beh Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Vi får la dette være "nye Dell utrykk og standarder" tråd da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå