Redaksjonen. Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 En av fire svensker blir deprimerte om de ikke får logget på tjenesten regelmessig. Ulykkelige av Facebook Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Undersøkelsen viste også at det er personer med lav utdannelse, lavtlønnede og kvinner som føler seg mest ulykkelige og utilfredse. Håper jeg ikke får en sint mob utenfor huset nå, med dette er virkelig ikke overraskende. Folk, spesielt kvinner, som 'faller' utenfor utdannelsessystemet har en tendens til å verdsette og å være mye mer avhengig av menneskelig kontakt og bekreftelsen om at man er betydelig. Selv nærmer jeg meg 4 uker uten Facebook, og selv om det til tider har vært irriterende å ikke kunne snakke med andre på en så enkel platform så tror jeg at jeg, og mange andre, bare har godt av det. 7 Lenke til kommentar
droidy Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 [..] Håper jeg ikke får en sint mob utenfor huset nå, [..] Ingen fare for det, folk er for opptatt med å nettop sjekke Facebook. 7 Lenke til kommentar
Telefonsvarer Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Jeg blir ulykkelig av å vite at siden eksisterer. Jeg klarer å holde kontakten med venner uten den. 1 Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Jeg blir ulykkelig av å vite at siden eksisterer. Jeg klarer å holde kontakten med venner uten den. Jeg har omtrent mistet kontakten med en venn, bare fordi jeg ikke er der lengre. Hun passer inn i stereotypen av FB-brukere som bruker mest tid der (chat, farmville osv.). Heldigvis eksisterer jeg for de andre venne mine. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Jeg er lykkelig....uvitende om hva som foregår på Facebook. Fungerer fint for meg. 4 Lenke til kommentar
Telefonsvarer Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Liker hvordan jeg før fikk mye mas da jeg spiller over gjennomsnittet mye, mens at andre i familien var på facebook 8-9 timer dagen, var helt ok, er jo sosialt.. Huff. 2 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Undersøkelsen viste også at det er personer med lav utdannelse, lavtlønnede og kvinner som føler seg mest ulykkelige og utilfredse. Håper jeg ikke får en sint mob utenfor huset nå, med dette er virkelig ikke overraskende. Folk, spesielt kvinner, som 'faller' utenfor utdannelsessystemet har en tendens til å verdsette og å være mye mer avhengig av menneskelig kontakt og bekreftelsen om at man er betydelig. Selv nærmer jeg meg 4 uker uten Facebook, og selv om det til tider har vært irriterende å ikke kunne snakke med andre på en så enkel platform så tror jeg at jeg, og mange andre, bare har godt av det. Jeg har klart meg i 44år uten Facebook. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå