Gå til innhold

MMS til utlandet ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det mulig aa sende MMS meldinger fra Norge til feks Australia ?

Jeg bor I Australia og har ikke muligheten til aa sende til Norge :(

det går ikke med sense heller. hadde samme problemet som deg. eller det vil si at jeg skulle sende til australia fra norge. når jeg fikk mms fra australia fikk jeg beskjed på telefonen og måtte se den på internett. sente mail til sense og de sa bare at det ikke var mulig. :-?

Lenke til kommentar

Foreløpig finnes det ingen mulighet til å sende MMS over landegrensene fra eller til Norge. Både Telenor og NetCom jobber med problemet og det er sagt at Telenor holder på å bygge en partnerallianse med flere operatører i andre land, da for eksempel franske Bouygue som er både NetComs og Telenors partner for utenlandssamtaler der nede.

Foreløpig er det ikke sikkert når alt dette kommer på plass, men en ting er ganske sikkert, og det er at teleselskapene i fremtiden sannsynligvis kommer til å danne små allianser seg imellom som det har skjedd i flybransjen.

Lenke til kommentar

Det er ingen problemer å sende MMS fra utlandet til en annen norsk mobil, du bruker norske instillinger, det eneste som kreves er at opperatøren din har GPRS avtale med den utenlandske opperatøren du bruker. Har sendt MMS fra Spania, Polen og USA i sommer, funket fint! Jeg har NetCom.

Går enda ikke så sende fra norske nummer til utenlandske opperatører, men dette kommer snart på plass! :)

Lenke til kommentar
Raptor"]Det er ingen problemer å sende MMS fra utlandet til en annen norsk mobil, du bruker norske instillinger, det eneste som kreves er at opperatøren din har GPRS avtale med den utenlandske opperatøren du bruker. Har sendt MMS fra Spania, Polen og USA i sommer, funket fint! Jeg har NetCom.

Går enda ikke så sende fra norske nummer til utenlandske opperatører, men dette kommer snart på plass! :)

Hmm du er mann det går an å få tak i !!

når du er i utlandet, send mail! så er du sikker på at det kommer frem. Jeg har lagd meg en profil med oppringt wap +47 nummer så er jeg sikker på at det kommer frem

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...