Joachim_F Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Rockstar og Mafia-skaperne samarbeider visstnok på GTA V og Mafia 3. Les hele saken Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Da kan vi vel forvente sandkassemodus som DLC et par uker etter slipp. 1 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Det lover egentlig bra for min del! Dersom de får styringen fra Mafia II inn i GTA-serien så blir GTA perfekt! Og da GTA-lengden inn i Mafia III Lenke til kommentar
Frostax83 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Det var gode nyheter. Hvis Mafia 3 blir like innholdsrik som San Andreas, så gleder jeg meg. Mafia 2 hadde store områder som egentlig bare var pynt, nesten ingen belønning for utforsking. Og gtaV håper jeg virkelig går videre i fotsporene fra San Andreas istedet for gtaIV. Gjerne enda mer å gjøre, slik at man aldri blir lei av å kjøre rundt. Håper også at radiostasjonene ikke fortsetter å være så anonyme som de var i gtaIV. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 På spillets egne premisser var Mafia 2 i mine øyne utrolig bra. Jeg likte historien utrolig godt, selvom den kanskje var forutsigbar var den såppass godt gjennomført at jeg storkoste meg. 3 Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Problemet med Mafia II var vel heller alle idiotene som trodde det var GTA 1945. 2 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Mafia 2 er et godt spill i mine øyne, det har kanskje en del mangler. men det har vell de fleste spill. et samarbeid som dette er muligens sunt for begge produsentene. Endret 6. mars 2012 av Dore123m Lenke til kommentar
Visjoner Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Både Mafia 1 og Mafia 2 var glimrende spill i mine øyne, god stemning og historier man levde seg inn i. Man får på en måte filmfølelsen i spillformat, ikke mange spill har greid det skikkelig føler jeg. GTA har jo det at det var "originalen" og generelt er det store blockbustere med tanke på mengde innhold. Jeg kan imidlertid ikke unngå å føle at det blir litt masseprodusert og "platt". Litt følelsen av at man gjør det samme om og om igjen... (snakker om GTA IV nå, har ikke erfaring med de andre 3D-iterasjonene) Som konklusjon håper jeg GTA tar litt lærdom av Mafias historiefortelling, men jeg håper ikke Mafia dreies i retning av "kvantitet fremfor kvalitet" filosofien som pr idag preger GTA-serien. Endret 6. mars 2012 av Visjoner Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Tenk stemningen og naturen som Red Dead Redemption ga deg. Så friheten og galskapen GTA ga deg. Så historien Mafia ga deg. Skulle virkelig sett alle disse studioene skape noe sammen. Men kanskje det bare bør bli med drømmen, siden jeg har en sterk følelse av at ordtaket "jo flere kokker, jo mer søl" kan komme til live. Dette virker dog spennende! Gleder meg til å høre mer! Endret 6. mars 2012 av Smål Lenke til kommentar
Auperion Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Ja, Mafia III, elsket toeren! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå