Izex Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Hvilke webshops bruker dere? Det er ofte gode priser jeg får opp når jeg bruker Hardwares prisguide, men kommer jeg til kassen i webshop'en etter å ha plukket med et hovedkort, så er det plutselig 150,- ekstra og da er det ofte ikke så billig som neste på lista du fikk over webshops med hardware prisguide søk All denne fast portoen og ekspedisjonsgebyr og tillegg for å ikke betale på forhånd og sånnt er så unødvendig og jeg synes det er rimelig frustrerende. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 www.psdata.no www.komplett.no www.microplex.no De er kjappe, billige og gir god service! PSdata har ingen gebyr og sånt om du betaler med kort. Tror komplett også er sånn, mens microplex har noen gebyrer i tillegg. Lenke til kommentar
anbar Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 heisann, jeg vet det er sent. men jeg siden det er kveld her nede i texas naa...saa er det det eneste tidspunktet jeg faktisk kan poste paa.. saa derfor forventer jeg ikke noen kvikke svar men vil vaere mer enn overlykkelig hvis det er noen allikvel men tilbake topic, jeg skal kjope inn en del utstyr til min kjaere vertsfamilie her i statene (el paso texas) og lurte derfor paa hvor det lonner seg aa handle noen som ogsaa vet om noe liknende som hw.no kanskje? takker for alle svar, med en tjukk texas aksent Lenke til kommentar
Izex Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 Du finner ikke noen på mirc eller no som du kanskje kan spørre å få tips om høvelig lokale hardware webshops? tviler på at "www.komplett.no/texas" kommer og redder deg for å si det sånn... Lenke til kommentar
joorus Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Mixroplex Databutikken Komplett Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Jeg bruker mange webshops, men for straight hardware bruker jeg som regel MPX, Vaagenconsulting eller Komplett. Men det hender jo at man tar den dyre runden på leting etter billigere varer. Ja, jeg sier dyrt, fordi det er noe som heter det er dyrt å være fattig... Ingenting stemmer bedre en det. Lenke til kommentar
Templar Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Ser at en genius har sett Databutikken på lista.. Brows litt denne forum og du finner ut raskt at det er farlig får mental helse at handle med Databutikken.. du har bedre sjanse med norsk fårbrukerlov på en gatemarked i Algier. Simon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå