Spillredaksjonen Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Ble du ikke plukket ut sist? Da bør du lese dette. Les hele saken Lenke til kommentar
Thoktraz Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 får diablo 3 gratis uansett Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Kjære gud la det bli meg denne gangen Lenke til kommentar
terje k. Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Har venta på en beta lenge nå! La det også bli meg! Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Betanøkler til Diablo III hadde vært flott det, hadde de bare fikset innloggingsproblemene svært mange av de europeiske spillerne har opplevd i snart 2 uker :-) Lenke til kommentar
Tamingo Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Håper jeg vinner denne gangen Lenke til kommentar
vignie Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 burde ha slik at de første fikk:) 2 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Krysser det jeg har av lemmer. Forhåpentligvis blir det min tur denne gangen! Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Da krysser jeg fingrene igjen da! Snart skal man bestille seg en collectors edition og Lenke til kommentar
Pest^N Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Åååååååå vil ha!!!! Slike artikler som dette får meg til å oppføre meg som om jeg var 15 år yngre. 1 Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Føler meg heldigere i dag! Lenke til kommentar
Sanctuary Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Hadde vært gøy å ha vunnet denne gangen, men det ønsker vi alle. Uansett, håper alle norske Diablo 3 fans ville komme til den norske Diablo 3 fansiden, adressen er: http://sanctuary.no/d3 eller http://diablo.sanctuary.no Vi vil at alle norske Diablo 3 fans skal kunne finne veien hit lett, for å dele sine eventyr fra Diablo 3 eller for å delta i hete diskusjoner om hva enn det skulle være. Husk, siden er ganske ny.. Så ting kommer seg med tiden, les denne posten hvis du vil. Og lykke til alle sammen med Diablo 3 beta konkurransen her! Lenke til kommentar
3dsteffens Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Håper eg kan vinne en beta denne gangen ventet på dette i 9 år nå Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Synes at jeg burde vinne fordi jeg er den eneste som er verdig til en betanøkkel. Hvis du ikke vet hvorfor så har du tydligvis ikke fulgt med i timen! Lenke til kommentar
elgitar Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Kommer nok til å bli skuffet, men håper på det beste uansett. *krysser fingrene* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå