terje k. Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Er det noen som kan tenke seg om prisen til hd7970 kommer til å synke når gtx 600 serien kommer? Isåfall hvor mye vil den trolig synke med? Er rykter om att gtx 680 skal være 45% bedre enn hd7970, men vil trolig koste en formue. Endret 6. mars 2012 av terje k. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Godt mulig det ikke synker, og tviler på fat aller sterkeste at gtx 680 blir så bra... Kanskje det synker til 4000kr... Lenke til kommentar
terje k. Skrevet 6. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2012 Nei, det er jo bare "rykter" så. Bare lurer om det er verdt å vente til det synker, å dermed spare litt. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Jeg vet svaret, men vil ikkje si det ...Vent å se er det beste svaret, alt annet blir synsing 1 Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Jeg hørte nettopp noen rare rykter ang Nvidia sine ny kort og strategi, de skal vist slippe budgett kortene nå den 23. mens topp kortene ikke kommer før i Q4. Budgett kortene skal vist nok slå AMD sine toppkort, mulig dette er en underleverandør sin strategi og ikke Nvidia da, infoen fikk jeg rett fra utviklerne hos underleverandør. Lenke til kommentar
terje k. Skrevet 6. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2012 Jeg hørte nettopp noen rare rykter ang Nvidia sine ny kort og strategi, de skal vist slippe budgett kortene nå den 23. mens topp kortene ikke kommer før i Q4. Budgett kortene skal vist nok slå AMD sine toppkort, mulig dette er en underleverandør sin strategi og ikke Nvidia da, infoen fikk jeg rett fra utviklerne hos underleverandør. Ja, det er rykter om at gtx 670, og gtx 680 blir først releasea, i mars/april. Litt senere samme måndenden kommer gtx 660. Og så i Q4 kommer gtx 590 som da skal være best med 2 kjerner, men koste noe med 1000 usd, Kilde: http://www.hardware.no/artikler/slik_blir_nvidias_nye_skjermkort/106435 Men som sagt, bare rykter. Lenke til kommentar
Akando Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Asus directCU kortene falt akuratt med 300kr ca. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Jeg hørte nettopp noen rare rykter ang Nvidia sine ny kort og strategi, de skal vist slippe budgett kortene nå den 23. mens topp kortene ikke kommer før i Q4. Budgett kortene skal vist nok slå AMD sine toppkort, mulig dette er en underleverandør sin strategi og ikke Nvidia da, infoen fikk jeg rett fra utviklerne hos underleverandør. Ja, det er rykter om at gtx 670, og gtx 680 blir først releasea, i mars/april. Litt senere samme måndenden kommer gtx 660. Og så i Q4 kommer gtx 590 som da skal være best med 2 kjerner, men koste noe med 1000 usd, Kilde: http://www.hardware....jermkort/106435 Men som sagt, bare rykter. Er nok mer enn bare rykter siden folkene på labben til Evga sier det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå