Gå til innhold

Hvor mye vil prisen synke på hd7970 når gtx 600 serien kommer?

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan tenke seg om prisen til hd7970 kommer til å synke når gtx 600 serien kommer? Isåfall hvor mye vil den trolig synke med? Er rykter om att gtx 680 skal være 45% bedre enn hd7970, men vil trolig koste en formue.

Endret av terje k.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hørte nettopp noen rare rykter ang Nvidia sine ny kort og strategi, de skal vist slippe budgett kortene nå den 23. mens topp kortene ikke kommer før i Q4. Budgett kortene skal vist nok slå AMD sine toppkort, mulig dette er en underleverandør sin strategi og ikke Nvidia da, infoen fikk jeg rett fra utviklerne hos underleverandør.

Lenke til kommentar

Jeg hørte nettopp noen rare rykter ang Nvidia sine ny kort og strategi, de skal vist slippe budgett kortene nå den 23. mens topp kortene ikke kommer før i Q4. Budgett kortene skal vist nok slå AMD sine toppkort, mulig dette er en underleverandør sin strategi og ikke Nvidia da, infoen fikk jeg rett fra utviklerne hos underleverandør.

Ja, det er rykter om at gtx 670, og gtx 680 blir først releasea, i mars/april. Litt senere samme måndenden kommer gtx 660. Og så i Q4 kommer gtx 590 som da skal være best med 2 kjerner, men koste noe med 1000 usd,

Kilde: http://www.hardware.no/artikler/slik_blir_nvidias_nye_skjermkort/106435

Men som sagt, bare rykter.

Lenke til kommentar

Ja, det er rykter om at gtx 670, og gtx 680 blir først releasea, i mars/april. Litt senere samme måndenden kommer gtx 660. Og så i Q4 kommer gtx 590 som da skal være best med 2 kjerner, men koste noe med 1000 usd,

Kilde: http://www.hardware....jermkort/106435

Men som sagt, bare rykter.

Er nok mer enn bare rykter siden folkene på labben til Evga sier det samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...