settings Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 hei. da lista jeg meg inn her etter at jeg ikke kan finne noen skikkelige billige butikker som selger sjorter med geek humor/ selvprint. det jeg er ute etter er ting som jeg bryr meg ikke om kvaliteten, da de er ment som spøker, tenkte og bruke de på lan osv. noen som har noen gode butikker? er ikke villig til og betale 200 kr per tsjorte, da jeg er student og eier ikke penger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 http://www.thinkgeek.com/tshirts-apparel/unisex/ Forøvrig høres det ut som en dårlig ide og bruke det du har av penger på t-skjoter som er morsomme i ca. 2 og et halvt minutt. Lenke til kommentar
Roeyskatt Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Forøvrig var det også en dårlig idé å foreslå thinkgeek når poenget var at det skulle være rimelig, da de tar ca. en million kroner i frakt på produkter som i utgangpunktet ikke er studentøkonomi-brukes-for-spøk-på-lan-billige. Det står dealextreme.com over hele det første bildet ditt, kanskje du kan se der? Dealextreme: Polos and tees Eller kanskje Play.com, de sender i alle fall gratis, selv om prisen kanskje er noe høyere: Play.com search: Geek t shirt Eller du kan lete på disse rare sidene der folk kan lage egne design, og "ha sin egen butikk"- selge gjennom siden. Husker ikke hva de heter. Sorry. Enda billigere er t-skjorte du ikke bruker+tekstiltusj/strykeark man kan ha i printer. Men det krever litt mer enn et par klikk på nettet. Edit: Og selvfølgelig Ebay, f.eks sortert etter lavest pris+frakt: Ebay search: Geek t shirt Endret 6. mars 2012 av Extermination Lenke til kommentar
settings Skrevet 6. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 dx har nesten ingen, mest The big bang theori. vet om at det ligger en del på ebay, men jeg leter egentlig etter en skikkelig butikk, er så mye rot med ebay. takk for linkene, kom med flere hvis dere har. jeg synes det er verdt litt penger, men ikke for mye... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå