Gå til innhold

Billige t-sjorter med geek humor.


Anbefalte innlegg

hei.

da lista jeg meg inn her etter at jeg ikke kan finne noen skikkelige billige butikker som selger sjorter med geek humor/ selvprint.

 

det jeg er ute etter er ting som

sku_58891_1.jpgT-Shirts04.jpgT-Shirts07.jpga324_home.jpga324_binary.jpg

 

jeg bryr meg ikke om kvaliteten, da de er ment som spøker, tenkte og bruke de på lan osv.

 

noen som har noen gode butikker?

er ikke villig til og betale 200 kr per tsjorte, da jeg er student og eier ikke penger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forøvrig var det også en dårlig idé å foreslå thinkgeek når poenget var at det skulle være rimelig, da de tar ca. en million kroner i frakt på produkter som i utgangpunktet ikke er studentøkonomi-brukes-for-spøk-på-lan-billige. Det står dealextreme.com over hele det første bildet ditt, kanskje du kan se der?

 

Dealextreme: Polos and tees

 

Eller kanskje Play.com, de sender i alle fall gratis, selv om prisen kanskje er noe høyere: Play.com search: Geek t shirt

 

Eller du kan lete på disse rare sidene der folk kan lage egne design, og "ha sin egen butikk"- selge gjennom siden. Husker ikke hva de heter. Sorry.

 

 

Enda billigere er t-skjorte du ikke bruker+tekstiltusj/strykeark man kan ha i printer. Men det krever litt mer enn et par klikk på nettet.

 

Edit:

Og selvfølgelig Ebay, f.eks sortert etter lavest pris+frakt: Ebay search: Geek t shirt

Endret av Extermination
Lenke til kommentar

dx har nesten ingen, mest The big bang theori.

 

vet om at det ligger en del på ebay, men jeg leter egentlig etter en skikkelig butikk, er så mye rot med ebay.

 

takk for linkene, kom med flere hvis dere har.

 

 

jeg synes det er verdt litt penger, men ikke for mye...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...