HelloKjersti Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Vil lage et publikumsfinansiert taktisk skytespill. Les hele saken Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Hmm, det er lenge siden vi har hatt et ordentlig taktisk skytespill. Håper de kunne laget et spill i ånden av rainbow six, ettersom den etter raven shield bar ehar gått nedover og nå er jo spillet bare arkade. Håper det blir bra, da tar jeg nok en kikk på det. Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Siste gode taktisk skytespill må være Raven Shield. Har selv pledget $50 til dette prosjektet. Savner virkelig hvordan de lagde tactical shooters før. Nå er dessverre veldig mye rettet mot cod/console publikumet. 1 Lenke til kommentar
Lachrymol Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Dypt savnet sjanger! Penger er donert. Installerte Raven Shield og Swat 4 så jeg har noe å leke med mens jeg venter... 2 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Fornuftig sjanger, elsket Raven Shield når jeg var mindre. Men har ikke peiling på hvor spillet befinner seg nå dessverre. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Raven Shield er da ikke det siste. SWAT 4 kom jo noen år etter, og er et av mine favorittspill innen sjangeren. Det er jo litt annerledes enn Rainbow Six, men personlig liker jeg det bedre. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 I artikkelen " «Crowd Funding»: Får vi en spillrevolusjon? " argumenterer Joachim for at crowd funding av større prosjekt, noe dette ser ut til å være, vil være vanskelige å igjennomføre i praksis. Noen som vet hva Allen sa om budsjettet til spillet? For meg virker det litt vel optimistisk å håpe på samme resultat som Schafer eller bedre. Savner et bra taktisk skytespill selv så ideen er jo absolutt ikke dum. Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 (endret) Endret 27. mars 2012 av Deosl Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Virker jo mer interessant nå, men han har bare 5 dager igjen på å skaffe 110.000$ da. Hadde ikke sagt nei til en SWAT4-aktig sak... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå