Edorf01 Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Jeg får ikke aktivert DMA for brenner, dvd-spiller og harddisk. Jeg har forsøkt å rette på dette i enhetsbehandlin men får ikke opp valg for å endre dette. Mitt hovedkort er Asus A7n8X deluxe. Er det mulig jeg må forandre noe i BIOS, evt hva? Tips mottas med takk! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Har hørt at flere har fått det til dersom de avinstallerer de i enhetsbehandlingen og starter maskinen på nytt. Lenke til kommentar
tasle Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Hvis driveren er fra Intel, så order den det automatisk. Sjekk driversignaturen først, er det Intel så bruk den. Den er bedre enn M$ sin variant. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 har oxo hatt problemet, men med et aopen hk, viste seg at ide controllene er defekte fikk nytt kort av psdata. Men du kan jo prøve istallere nye ide controller drivere fra asus hjemmeside Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå