hernil Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Såå, denne diskusjonen er ikke veldig relevant til topic er den vel? Da kan vi la dette ligge. Ønsker dere å fortsette diskusjonen så send meg en PM så skal jeg splitte den Lenke til kommentar
Occi Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) fjernet for evt. splitting.. Endret 7. mars 2012 av Occi Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 There ain't no such thing as a free lunch Ubuntu er kun gratis hvis din tid er verdiløs. Siden Windows -både- koster penger og massevis av tid å sette opp er Ubuntu fremdeles et bedre valg! 1 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Det er da enda godt at man ikke kan gå seg bort i valget av det rette Linux-baserte OS'et .... Hver gang en ny Windows-versjon skal releases, så blåser denne diskusjonen opp, og Microsoft spås en dyster fremtid om de ikke tar til vettet og lytter til det massive brølet fra havet av brukere. Og hver gang skjer det ... ingenting. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Sist jeg sjekka var det fult mulig å skaffe seg Windows over nettet jeg håper da at det bare er/blir en av mange muligheter for å skaffe seg Windows , ikke den eneste. Endret 7. mars 2012 av den andre elgen Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Sist jeg sjekka var det fult mulig å skaffe seg Windows over nettet jeg håper da at det bare er/blir en av mange muligheter for å skaffe seg Windows , ikke den enste. jeg og Lenke til kommentar
LaffenHandel Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Håper den kommer i en versjon uten den forbanna Metro møkka 1 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Håper den kommer i en versjon uten den forbanna Metro møkka Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 There ain't no such thing as a free lunch Ubuntu er kun gratis hvis din tid er verdiløs. Siden Windows -både- koster penger og massevis av tid å sette opp er Ubuntu fremdeles et bedre valg! Jeg skulle prøve det på laptoppen jeg har pensjonert, og det funker IKKE Ingen nettverkstilgang på min HP laptop. Så for meg og mange andre vil det ikke være et alternativ i det hele tatt. Heldigvis slipper jeg både ubuntu og windows i disse dager. Alle versjonene er jo bare å le av. Det beskriver windows veldig fint; rotete! Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 There ain't no such thing as a free lunch Ubuntu er kun gratis hvis din tid er verdiløs. Siden Windows -både- koster penger og massevis av tid å sette opp er Ubuntu fremdeles et bedre valg! Jeg skulle prøve det på laptoppen jeg har pensjonert, og det funker IKKE Ingen nettverkstilgang på min HP laptop. Så for meg og mange andre vil det ikke være et alternativ i det hele tatt. Heldigvis slipper jeg både ubuntu og windows i disse dager. Alle versjonene er jo bare å le av. Det beskriver windows veldig fint; rotete! 99% av gangene hjelper det å koble til med nettverkskabel første gang, for så å installere en proprietær driver. www.linuxwireless.org kan helt sikkert også hjelpe. Men hvis maskina er veldig gammel kan det være at den har hw som ingen har utviklet driver for. Da vil trolig status være det samme for Windows 7 eller Windows 8 også. Men nok om det. Du får heller åpne en egen tråd om du trenger hw-support. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 There ain't no such thing as a free lunch Ubuntu er kun gratis hvis din tid er verdiløs. Siden Windows -både- koster penger og massevis av tid å sette opp er Ubuntu fremdeles et bedre valg! Jeg skulle prøve det på laptoppen jeg har pensjonert, og det funker IKKE Ingen nettverkstilgang på min HP laptop. Så for meg og mange andre vil det ikke være et alternativ i det hele tatt. Heldigvis slipper jeg både ubuntu og windows i disse dager. Alle versjonene er jo bare å le av. Det beskriver windows veldig fint; rotete! 99% av gangene hjelper det å koble til med nettverkskabel første gang, for så å installere en proprietær driver. www.linuxwireless.org kan helt sikkert også hjelpe. Men hvis maskina er veldig gammel kan det være at den har hw som ingen har utviklet driver for. Da vil trolig status være det samme for Windows 7 eller Windows 8 også. Men nok om det. Du får heller åpne en egen tråd om du trenger hw-support. Ikke så gammel, kjører 64-bit Vista. Ingen nettverksdrivere i det hele tatt, inkl. kablet. Da blir det vanskelig. Tror det ikke finnes støtte for nettverkskortet. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Som sagt, opprett en ny tråd så skal du få hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå