Gå til innhold

Windows 8 kan komme i hele ni versjoner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er da enda godt at man ikke kan gå seg bort i valget av det rette Linux-baserte OS'et ....

Hver gang en ny Windows-versjon skal releases, så blåser denne diskusjonen opp, og Microsoft spås en dyster fremtid om de ikke tar til vettet og lytter til det massive brølet fra havet av brukere.

Og hver gang skjer det ... ingenting.

Lenke til kommentar

There ain't no such thing as a free lunch

Ubuntu er kun gratis hvis din tid er verdiløs.

Siden Windows -både- koster penger og massevis av tid å sette opp er Ubuntu fremdeles et bedre valg!

Jeg skulle prøve det på laptoppen jeg har pensjonert, og det funker IKKE :) Ingen nettverkstilgang på min HP laptop. Så for meg og mange andre vil det ikke være et alternativ i det hele tatt.

Heldigvis slipper jeg både ubuntu og windows i disse dager. Alle versjonene er jo bare å le av. Det beskriver windows veldig fint; rotete!

Lenke til kommentar

Siden Windows -både- koster penger og massevis av tid å sette opp er Ubuntu fremdeles et bedre valg!

Jeg skulle prøve det på laptoppen jeg har pensjonert, og det funker IKKE :) Ingen nettverkstilgang på min HP laptop. Så for meg og mange andre vil det ikke være et alternativ i det hele tatt.

Heldigvis slipper jeg både ubuntu og windows i disse dager. Alle versjonene er jo bare å le av. Det beskriver windows veldig fint; rotete!

99% av gangene hjelper det å koble til med nettverkskabel første gang, for så å installere en proprietær driver. www.linuxwireless.org kan helt sikkert også hjelpe. Men hvis maskina er veldig gammel kan det være at den har hw som ingen har utviklet driver for. Da vil trolig status være det samme for Windows 7 eller Windows 8 også. Men nok om det. Du får heller åpne en egen tråd om du trenger hw-support.

Lenke til kommentar

99% av gangene hjelper det å koble til med nettverkskabel første gang, for så å installere en proprietær driver. www.linuxwireless.org kan helt sikkert også hjelpe. Men hvis maskina er veldig gammel kan det være at den har hw som ingen har utviklet driver for. Da vil trolig status være det samme for Windows 7 eller Windows 8 også. Men nok om det. Du får heller åpne en egen tråd om du trenger hw-support.

Ikke så gammel, kjører 64-bit Vista. Ingen nettverksdrivere i det hele tatt, inkl. kablet. Da blir det vanskelig. Tror det ikke finnes støtte for nettverkskortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...