Katten Geir Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Hallo Jeg og en kompis har kjøpt oss borderlands på pc, av den grunn at vi likte det på xbox. Fra starten av kjørte spillet perfekt, på full kraft, men etterhvert begynte spillet og kræshe, i den forstand at først så fryser spillet, så blir skjermen svart, så litt lysere, og så evt kjører spillet videre, eller så forblir skjermen mørk grå, alle andre funskjoner fungerer. Jeg kan fortsette og snakke på ventrilo/skype, numlock henger ikke, ingame lyden er fortsatt på, jeg får ikke alt tabbet, alt escape, ctraltdelete eller noe som helst og må restarte maskinen. Av feilsøking har jeg forstått det sånn at det er et problem for mange, og at ingen patcher har klart og fikse problemet, og at problemet for mange er at spillet ikke "samarbeider" med ATI radeon 4800, 4850 og 4870 seriene, og jeg har et 4800 kort. Har nyeste drivere, men har prøvd og rulle tilbake flere oppdateringer uten hell, har prøvd og re-innstallere. Hvis noen ahr noen gode tips, tweaks o.l hadde det vært kjempe hyggelig Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Surt. Kan nevne at jeg har et 4870 512 skjermkort og hadde aldri dette problemet. Opplevde at spillet kunne krasje, men ikke på den måten du beskriver det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå