Gå til innhold

White and Blue - Kommentartråd.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott att dere er positive til dette prosjektet !:D Håper på og få begynne så fort som mulig med det, Kanskje imorgen eller noe sann, så skal jeg dra bort til en fabrikk som lager kasser og sann, Rufo heter den fabrikken. I håp om og få kjøpe plater med de, sann jeg får begynne !:)

Lenke til kommentar

Spennende saker! Hva skal du bruke switchen til?

Håper det ordner seg med platene. :)

Switchen skal jeg bygge inn i i kabinettet, sette den ved siden av hovudkortet.

Platene er kanskje ordnet, de ville kanskje sponse meg med dette prosjektet og gi meg desse platene ! :new_woot:

Lenke til kommentar

Tøffe striper! Hva med å ta noen bilder av hardware som skal inn i kassa?

Det kan jeg gjør, men det står i eit anna kabinett nå, bildene kommer ut om få minutter !

Og er det noen som har eller veit om nettsider som selger kabelstrømper? helst i blå? :dribble:

Lenke til kommentar

Netshop hadde et sett med det før, men finner det ikke der nå. Har akkurat fått pakken min fra mdpc-x selv. Du må enten bruke paypal, eller ha muligheten til å overføre til utenlandskonto via nettbank

Hvor mye ble det på da? med frakt og sann ?

Lenke til kommentar

jeg bestilet 20m med sleeve, og 50 precut heatshrink. Totalt for varene og frakt ble det 206 eller 230 kroner. husker ikke helt. Men, om du velger bank transfer, så må du betale avgiftene for banken, for det betaler ikke han. Er vel 150 for det i norge og 60 for det i tyskland. Paypal er billigere her da, for da koster det ikkenoe :)

Lenke til kommentar

jeg bestilet 20m med sleeve, og 50 precut heatshrink. Totalt for varene og frakt ble det 206 eller 230 kroner. husker ikke helt. Men, om du velger bank transfer, så må du betale avgiftene for banken, for det betaler ikke han. Er vel 150 for det i norge og 60 for det i tyskland. Paypal er billigere her da, for da koster det ikkenoe :)

Ble de ikke dyrere ?!:o da må jeg og ha, 20m holder vell lenge?

Lenke til kommentar

Mange som kan elektro her inne ? og kan fortelle meg om det går and og koble til ny knapp på cd brenneren? det jeg mener er og ta vekk den som er der, lodde på ny ledning og kjøpe meg en knapp og plasere den knappen rett vedsiden av " PÅ/AV " knappen ?

Og går det and og lage de til sann på switch min ?

eFqHf.png

Istaden for og bruke sann strømkontakt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...