AnonymDiskusjon Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Er plaget med halsmandlene og tror jeg får vanskeligheter med å sove pga. det. Har ei flaske hvitvin stående. Demper det smerten i halsen dersom jeg drikker litt? Har ikke spesielt lyst til å drikke ikveld, er redd for at et glass blir til mange. Postet av anonym: a6084ab3d7174d7195ac94ace9276f3f 1 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Alkohol er ikke noen problemløser i noen situvasjon. Man får bare tåle og ikke ha det helt bra en sjelden gang. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 Alkohol er ikke noen problemløser i noen situvasjon. Man får bare tåle og ikke ha det helt bra en sjelden gang. Hehe, det har du helt rett i. Vet att is funker en kort stund, men den en eneste isen jeg har akkurat nå henger ned fra hustaket mitt. Så det frister ikke akkurat... Postet av anonym: a6084ab3d7174d7195ac94ace9276f3f 1 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Prøv og legg noe varmt på halsen/under haka . varmt håndkle eller noe, hjalp meg en gang . 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå