gfhshkoiliuk87yu6rt5fgdtrfdwasdgffg Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Jeg fikk Civ 5 (Civilization 5) med en fyr Når jeg spiller det av får jeg et problem med InGame bildene! Vet ikke hvem av dere som spiller det men viss du har spilt det! Har dere merket noen gang at Ingame bildene blir krympet in? Kan vise ett bilde viss dere ikke sjønner... Kan prøve å forklare uten å vise et bilde også! Vanlig bilde |-----| |-----| |-----| Så så blir det på en måte.... ehh, får en re-size... Og blir sånn |--| |--| Viss dere skjønner poenget Endret 5. mars 2012 av SniperFi Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 og du har ikke sjekket om oppløsningen stemmer, inne på options? Lenke til kommentar
gfhshkoiliuk87yu6rt5fgdtrfdwasdgffg Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 Sjekket sånne ting! Virket tidligere har ikke skiftet på oppløsningen på pcen ... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Har du kanskje zoomet ut uten å ville det? Lenke til kommentar
gfhshkoiliuk87yu6rt5fgdtrfdwasdgffg Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 Nope :| Kansje best å bare spørre suport... Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 sjekket Civ 5 sine forum, de kan ha tråder som slike tilfeller. Lenke til kommentar
gfhshkoiliuk87yu6rt5fgdtrfdwasdgffg Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 Sitter å sjekker Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Kan ha sammenheng med : *Spillet ikke har blitt patchet. *Problematisk skjermkortdriver. *Defekt hardware. De 2 første kan du løse selv ved å prøve å oppdatere spillet og en annen grafikkdriver , den 3 må løses med reparasjon / bytte av skjermkortet. Emnetittelen din var litt rotete så endret litt på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå