chls Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Ikke reis gjennom organisasjoner, det lønner deg ikke! Selv reiste jeg med en organisasjon ifjor, og det var veldig dyrt (22 000 for en mnd) og ALTFOR mange frivillige!! Neste gang reiste jeg ikke gjennom noen organisasjon, men pratet med tidligere frivillige som hadde vært på stedet. Dette ble mye billigere (7800 for en mnd!!), i tillegg så var det MYE mer kontakt med dyrene, og færre frivillige! Så hvis du har lyst til å jobbe med løver og tigere, ikke reis dit som alle nordmennene drar! christelstokke.blogspot.com Endret 13. mars 2012 av chls Lenke til kommentar
Corey Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Hva med oss som kanskje har lyst å jobbe med mere gøyale dyr som reptiler Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Vent... Du betaler for å arbeide? Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Jeg har en del hagearbeid, og en sørvegg som kunne trengt et strøk maling. Så for å gå rett på sak: noen som vil ha en uforglemmelig sommer med givende hagearbeid og maling? Jeg har òg en hund som trenger lufting, hvis det er kontakten med dyr som frister … Må da være mye mer morsomt enn å spa elefantmøkk i Namibia? 1 Lenke til kommentar
chls Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Ja, men "jobben" er å gå tur med løver, bade med tigere, og mate dyrene. Det er ikke mye å betale 7800 for en mnd da. Iallefall ikke hvis du er glad i dyr, og iforhold til de som reiser gjennom en norsk organisasjon og betaler 22.000 for en mnd!!! Hvor mye hadde det vel ikke kostet å dratt på safari i Afrika i en måned? Da ser du dyrene fra avstand... Så da synes jeg ikke det er mye penger å betale for den opplevelsen! Endret 13. mars 2012 av chls Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå