Shicca Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Har kjøpt meg en god gammel klassiker på iTunes store som jeg tenkte jeg skulle få bruke som ringetone på min iPhone 3GS, og fant ei hendig oppskrift på hvordan dette enkelt kunne gjøres. http://itunesm4ptomp3.wordpress.com/2008/10/06/create-free-iphone-ringtones-with-itunes8/ Eneste lille problem, er at hver eneste gang jeg går inn på sangen, og skal sette f.eks Start time til 0:46:000, og trykker et annet sted, det kan være trykke inni Stop time, eller ok knappen, hva som helst egentlig, så resetter iTunes min utfylte tid, og setter den tilbake til 0:00:000. Prøver jeg å sette stop time til et tidligere tidspunkt, så skjer det samme, i samme nanosekund som jeg trykker ok, så spretter tiden automatisk tilbake til det opprinnelige, og alle form for checkbox hake for start/stop blir borte. Har prøvd å konvertere til ACC først, for å så prøve på den "nye" fila, men akk. Kan ikke se at jeg finner noen "Protect this song from retarded users trying to edit it" box å krysse bort heller. iTunes 10.5 på Windows XP om noen lurer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå