soritas2 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Hei, jeg kjøpte et Siberia 5H v2 for en liten stund siden, og nå får jeg ikke lyd. Men mikrofonen fungerer fortsatt. Jeg har prøvd å "vrikle" på kabelen, men får ikke noe lyd. Tror kanskje det kan være noe med jacken,men er ikke sikker. Noen som har hatt lignende problem, eller vet hvordan jeg eventuelt kan fikse dette? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Får du ikke lyd uansett hvilken kilde du kobler til? Lenke til kommentar
soritas2 Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 Nei, får ikke noen lyd, uansett. Og jeg har ikke penger til å kjøpe meg et nytt headset nå. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Har du sjekket at lyden på volumkontrollen er oppe og at strømmen er koblet i? Lenke til kommentar
soritas2 Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 Ja.. Har satt volumkontrolleren på fullt, og skrudd opp og ned på den, ingen restopns. Og headsettet trenger ingen egen strømtilførsel, så skjønner ikke hva som er feil, men igjen tror kansje det kan være noe i pluggen, siden at når jeg vrikler på kabelen får jeg ikke noe hint til signal. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Tror ikke det skal være så vanskelig å bytte pluggen på kabelen selv. Søk på YouTube, masse tutorials der Mer enn det vet jeg ikke, beklager. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå