stisen Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Et eller annet har skjedd på pcen min i det siste, det har komt svært mange understrekinger som linker til andre sider. Vet ikke helt når det skjedde, men trulig for to veker siden. Noen som kan si hva som er problemet, har scanna med det aller meste av programvarer, men ingenting funnet enda. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Høres mest ut som hvordan noen sider annonserer egentlig... Lenke til kommentar
stisen Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 Kan du utdype litt? Det kommer opp same linken midt i teksten på for eksempel vg.no, eller nrk.no. Eller hvilken som helst side. Super tilbud på Ipad. Og den legger seg ikke tilfeldig heller, stortsett på årstall, så det blir litt som ei wikipedia side. Kan egentlig virke som det er virus, men nå ser jeg at det funker fint med explorer, der kommer det ingenting. Men Chrome er værst. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Kan du utdype litt? Det kommer opp same linken midt i teksten på for eksempel vg.no, eller nrk.no. Eller hvilken som helst side. Super tilbud på Ipad. Og den legger seg ikke tilfeldig heller, stortsett på årstall, så det blir litt som ei wikipedia side. Kan egentlig virke som det er virus, men nå ser jeg at det funker fint med explorer, der kommer det ingenting. Men Chrome er værst. Prøv å slette info kapsler Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Et eller annet har skjedd på pcen min i det siste, det har komt svært mange understrekinger som linker til andre sider. Vet ikke helt når det skjedde, men trulig for to veker siden. Noen som kan si hva som er problemet, har scanna med det aller meste av programvarer, men ingenting funnet enda. Har du skannet med Malwarebytes Anti-Malware? Det kommer opp same linken midt i teksten på for eksempel vg.no, eller nrk.no. Eller hvilken som helst side. Super tilbud på Ipad. Og den legger seg ikke tilfeldig heller, stortsett på årstall, så det blir litt som ei wikipedia side. Kan egentlig virke som det er virus, men nå ser jeg at det funker fint med explorer, der kommer det ingenting. Men Chrome er værst. Jeg kan huske å ha sett det du beskriver tidligere. Dersom du ønsker hjelp til å fjerne dette problemet så må du poste logger fra DDS. Last ned og kjør DDS.scr. Programmet lager to logger. Post innholdet i begge loggene (ikke som vedlegg). Lenke til kommentar
Geir@mac&win Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Det høres ut som at et tillegg / toolbar til Chrome har sneket seg inn, sannsynligvis som et tillegg til annen programvare du ønsket å installere. Noen "hjelpsomme" tillegg tilbyr deg produkter basert på søkehistorien din, eller loggen over sidene du besøker. Uønskede tillegg og toolbars er i mange tilfeller svært godt skjult under installasjonsprosessen, så de sniker seg lett inn på maskinen hvis man ikke er 100 % oppmerksom. Trykk på skiftenøkkelen til høyre for adresselinjen i Chrome, velg Verktøy - Utvidelser, og deaktiver/slett alle installerte tillegg du ikke trenger. Endret 17. mars 2012 av Geir@mac&win Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå