Gå til innhold

Hvilken Test side stoler du mest på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

 

Har altid hatt ok.no, hw.no so de jeg stoler mest på.

Grunnen til dette er at de virker proffe og de har etter min god greie på hva som skjer og bryr seg virkelig om data og tilbehør samt overklokking. De utenlandske siden ser jeg ikke på grunnet det gode stoffet som blir presantert her på disse sidene.

 

:lol:ok.no Har du sett hva som er der eller?

 

Med det samme du nevner det saa, saa tror jeg trenger en haarklipp :lol::yes:

 

Frankie

Singapore

 

BTW ok.no er en frisoer-site bare for aa informere dere litt

Lenke til kommentar
Stoler ikke litt paa hw.no lenger, dem har blitt alt for opptatt av penger og er kjoept og betalt av produsentene.

 

Interessant påstand. Kan du utdype? Kom gjerne med noen eksempler.

 

Mvh,

Amund

 

Jaha ja, det viste jeg ikke. Dette er vel din filosofi, anyway. Hvis man skial komme med slike paastander, hvorfor kommer du ikke med et eksempel, det er greit nok at du kanskje ikke liker Hardware.no's testmaate, men det betyr ikke at du trenger aa skrike ut paa denne maaten, eller hva? :roll:

 

Frankie

Singapore

Lenke til kommentar

For aa komme med mitt innslag, saa har jeg lest veldig mye paa Tomshardware.com opp gjennom tidene, dette er vel egentlig paa grunn av den maaten de presenterer informasjonen sin paa. Jeg har ogsaa brukt Anandtech.com men ikke i den grad som jeg har brukt Tomshardware.com.

 

Jeg har ogsaa brukt foerstnevnte da jeg skulle kjoepe ny datamaskin 3aar siden. Idag saa bruker jeg veldig mye. Jeg leser endel tester fra Hardware.no, men jeg gjor ogsaa min egen research paa internet for jeg gaar til innkjop av et produkt.

 

Hva med slagordet "Godt norsk" Jeg syntes Hardware gjor et utmerket jobb i sine tester og det skal de ha skryt for :yes:

 

Frankie

Singapore

Lenke til kommentar

 

Jaha ja, det viste jeg ikke. Dette er vel din filosofi, anyway. Hvis man skial komme med slike paastander, hvorfor kommer du ikke med et eksempel, det er greit nok at du kanskje ikke liker Hardware.no's testmaate, men det betyr ikke at du trenger aa skrike ut paa denne maaten, eller hva? :roll:

 

Frankie

Singapore

 

 

Okay, det ble kanskje litt sterkt/feil skrevet, men spoersmaalet paa denne threaden var hvem du stolte mest paa.

 

Jeg stoler minst paa hw naar det gjelder tester og webshop tester.

 

Det er bare min personlige mening.

NetConnection saken bare forsterket min mening om dette.

Lenke til kommentar
Hei

 

Har altid hatt ok.no, hw.no so de jeg stoler mest på.

Grunnen til dette er at de virker proffe og de har etter min god greie på hva som skjer og bryr seg virkelig om data og tilbehør samt overklokking. De utenlandske siden ser jeg ikke på grunnet det gode stoffet som blir presantert her på disse sidene.

 

:lol:ok.no Har du sett hva som er der eller?

 

Med det samme du nevner det saa, saa tror jeg trenger en haarklipp :lol::yes:

 

Frankie

Singapore

 

BTW ok.no er en frisoer-site bare for aa informere dere litt

ooo, hmm mente med ok, overklokking.no, sorry var trøtt da det ble skrevet. tilgi?

Lenke til kommentar

www.hardware.no m/ nettverk.

www.anandtech.com

www.xbitlabs.com

www.aceshardware.com

www.cdrinfo.com

www.2cpu.com

www.gamepc.com

www.tomshardware.com (minus noen tester, der de tar dumme forutsettninger)

 

Siter jeg tar med en klype salt: Hardocp og siter som intelzone, amdzone, amdmb, rivazone, etc.

 

Og seff, vanshardware.com er alltid greit for å få en god latter ;)

Lenke til kommentar
Stoler ikke litt paa hw.no lenger, dem har blitt alt for opptatt av penger og er kjoept og betalt av produsentene.

 

Spennende påstand i grunn. Hvilke produsenter mener du har kjøpt og betalt HW.no? Det er så og si kun butikker som reklamerer på HW.no. Tester av hovedkort, skjermkort, prosessorer etc kommer fra all verdens produsenter...

 

Du må komme med konkrete eksemper på hva som du mener er partisk på HW.no, ikke slenge ut ubegrunnede anklager.

 

I mine tre år innenfor testing på HW.no har jeg aldri blitt forespurt om å favorittisere produkter eller produsenter, og det jeg har skrevet har ikke blitt sensurert før publisering. Hvis du vet noe om at HW.no er kjøpt og betalt så vil jeg gjerne vite det fordi jeg ikke har noe lyst til å bli assosiert med korrupte organisasjoner.

Lenke til kommentar

 

Med det samme du nevner det saa, saa tror jeg trenger en haarklipp :lol::yes:

 

Frankie

Singapore

 

BTW ok.no er en frisoer-site bare for aa informere dere litt

ooo, hmm mente med ok, overklokking.no, sorry var trøtt da det ble skrevet. tilgi?

 

Tenkte meg nesten det ja, jeg skjoennte du mente Overklokking, ble bare litt morsomt :)

 

Frankie

Singapore

Lenke til kommentar

Okay, det ble kanskje litt sterkt/feil skrevet, men spoersmaalet paa denne threaden var hvem du stolte mest paa.

 

Jeg stoler minst paa hw naar det gjelder tester og webshop tester.

 

Det er bare min personlige mening.

NetConnection saken bare forsterket min mening om dette.

 

Yes det var akurat det som det ble spurt om, uansett vi lever i et fritt land og alle skal vi faa lov til aa ha vaar egne meninger. Saa hvis du mener det du skrev selv om det kanskje ble litt kryddret godt saa er det din mening. Men jeg syntes det er viktig at man kommer med eksempler hvis man har noe positivt eller negativt. Det er jo dog lettere aa spor om eksempler hvis man har noe negativt aa komme med, jeg tror det er svert faa som faktisk spor om aa bli henvist til eksempler hvis man har noe negativt aa si. Uansett vi trenger ikke aa krangle om dette, du har sagt din mening og jeg har sagt min.

 

som alle vet internet er et medium som det er utrolig fort aa misforstaa hverandre og det er ikke altid like enkelt aa sette ord paa det man egentlig mener :) Saa ikke vaer leid deg du, im ok with it 8)

 

Frankie

Singapore

Lenke til kommentar

Stoler ikke blindt på noen sider, men følgende er bra:

 

www.hw.no med nettverk (med unntak av Netconnection-saken der man gikk på en stygg smell, men det er tilgitt, alle kan gjøre feil ;-))

 

www.storagereview.com (harddisker)

 

www.aceshardware.com (alt mulig)

 

www.anandtech.com (alt mulig, servere)

 

www.xbitlabs.com (alt mulig)

 

www.redhill.net.au (CPU og harddisk data)

 

www.linuxjournal.com (servere, backup, Linux, Ultimate Linux Box av ESR)

 

 

Stoler ikke på tomshardware, itavisen og diverse fan-sites.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...