Gå til innhold

Hvilken Test side stoler du mest på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM
Det er mange sider her ute som tester hardware, men hvem har du mest lit til, det finnes sikkert mange som gir topp karakter, og andre som gir dårlig på samme produkt.

 

www.tomshardware.com

 

stoler du på tomshardware ? SERIØST ?

eller var det et forsøk på ironi ?

Lenke til kommentar
Det er mange sider her ute som tester hardware, men hvem har du mest lit til, det finnes sikkert mange som gir topp karakter, og andre som gir dårlig på samme produkt.

 

www.tomshardware.com

 

stoler du på tomshardware ? SERIØST ?

eller var det et forsøk på ironi ?

 

Vel,la nå ikke dette temaet også ende opp i en krangel, svar på spørsmålet og la andre svare for seg.

Lenke til kommentar

Det er så mange som tester hardware og flere gjør det på forskjellige måter, noen tar all hardware som den er og kjører helt vanlig bruks test, andre trår gassen i bånn og ser hva det tåler av overklokking og om det kan volt moddes og extrem overklokkes eller oppdateres med småhacks til høyere versjoner av f.eks 3D kort.

 

Skal jeg sjekke ett produkt går jeg ikke til en bestemt side og ser hva de har funnet ut, men ser på flere steder og spør gjerne her om noen har erfaringer med det.

 

Går på mange av de overnevnte nå og da bare av nysgjerrighet og bare leser litt for å se hvordan det går med tech og framskritt.

Lenke til kommentar

Hei

 

Har altid hatt overklokking.no, hardware.no som de jeg stoler mest på.

Grunnen til dette er at de virker proffe og de har etter min god greie på hva som skjer og bryr seg virkelig om data og tilbehør samt overklokking. De utenlandske siden ser jeg ikke på grunnet det gode stoffet som blir presantert her på disse sidene.

Lenke til kommentar
Hei

 

Har altid hatt ok.no, hw.no so de jeg stoler mest på.

Grunnen til dette er at de virker proffe og de har etter min god greie på hva som skjer og bryr seg virkelig om data og tilbehør samt overklokking. De utenlandske siden ser jeg ikke på grunnet det gode stoffet som blir presantert her på disse sidene.

 

:lol:ok.no Har du sett hva som er der eller?

Lenke til kommentar

Følger langt på vei tankegangen til Izex.

Som det aller meste av info befinner "sannheten" seg sånn omtrent midtveis mellom ekstremene. Ikke nødvendigvis at folk lyver. Men jeg husker noen øvelser på yrkesskolen; Sinuskurva på millimeterpapiret ble helt perfekt når vi på forhånd visste hva resultatet skulle bli.

Ta feks tester mellom Maze3 og Maze4:

Noen vil gjerne at den nye blokka skal være en forbedring.

Noen ser helst at den gamle er bedre så de ikke behøver å kjøpe ny.

Enkelte gir blanke men oppgir et resultat som gir mer penger i kassa.

Og utover det at maskina helst bør være stabil finnes det ingen standardisert testmetode.

Og til slutt har man de som terminerer hele greia med at forskjellene egentlig er minimale og at det er radiatoren som er det vesentlige.

For ikke å snakke om AMD vs. Intel og ATI vs. nVidia.

 

Mulig jeg er kynisk. Jeg pleier ihverfall å sjekke flere kilder i min "søken etter sannheten". :lol:

Er det forresten noen som vet lengden på en meter? :D

Lenke til kommentar
Er det forresten noen som vet lengden på en meter? :D

 

Opprinelig en timilliondel av lengden av en jordmeridian fra pol til ekvator.

 

Har også blitt definert som 1 650 763,73 bølgelengder i vakuum av den stråling fra kryptonisotopen Kr-86 som svarer til overgangen mellom nivåene 2p10 og 5d5.

 

I dag brukes oftes den avstanden som lyset tilbakelegger i vakuum på 1/299 792 459-delen av et sekund.

 

Ordet meter kommer fra det greske metron (latin metrum) som betyr målestav, dersom du lurte på det også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...