Gjest Slettet+981287349 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Hei. Nettop fått min nye PC og har opplevd at den har fryst helt under 2 anledninger. Den første er når jeg går inn på youtube å ser en film, kan se fint i ett par minutter helt til skjermen fryser, eneste jeg kan gjøre er å restarte pcen. Den andre er når jeg spiller Battlefield 3, her kan jeg spilte jeg i maks 10 minutter så fryste pcen igjen helt, eneste jeg kan gjøre er å restarte pcen. Jeg får ikke opp noe bluescreen eller lignende. PCen er helt ny, tatt ut av esken idag, og alle driverne er oppdatert. Hardware: Radeon HD7970 MSI X79A-GD65 (8D) Intel i7-3930K Crosair Vengance 4gb x 3 DDR3 RAM. 1050PSU strømforsyning Jeg mistenker GPU'en, altså skjermkortet men er ikke helt sikker. Hjelp? Lenke til kommentar
DoaldRahl Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Jeg vil anbefale å laste ned et program som viser temperaturen til CPU, GPU + masse annen statistikk, og sjekke om noen komponenter er unormalt varme. http://www.cpuid.com/softwares/cpu-z.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 CPU viser ingame 30 grader, skjermkortet på ca. 60 grader. Flashet BIOS gjor jeg for en time siden, prøvd å spille, ingenting fryste, ser ut som det var problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå