E7ise Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Jeg har fått en skoleoppgave nå om å skrive en A4-side om temaet "Helt og antihelt", også lurer jeg på om noen klarer å komme med noen utfyllende svar. Jeg har litt om det, men ikke nok. -Elise Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Ehm du er klar over at du har lagt denne tråden under hjelp til kjøp og salg av pc ? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Skriv om karakteristika for antihelt og helt og hva som skiller dem og hvorfor folk foretrekker det ene fremfor det andre. Lenke til kommentar
E7ise Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 Ehm du er klar over at du har lagt denne tråden under hjelp til kjøp og salg av pc ? Nei, haha, det var jeg ikke klar over. Hvordan skriver jeg nytt uten å legge det under noe spesielt? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Flyttet tråden til riktig sted Prøv å finn ett mer passende sted neste gang, det er masse kategorier og slikt på venstre side av forumet. Velkommen Edit: Om du vil flytte en tråd, rapporter den og si at du vil ha den flyttet. Ikke skriv det i tråden, da er det ikke sikkert noen av moderator-teamet får det med seg. Endret 5. mars 2012 av aklla waits for alice Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Ehm du er klar over at du har lagt denne tråden under hjelp til kjøp og salg av pc ? Nei, haha, det var jeg ikke klar over. Hvordan skriver jeg nytt uten å legge det under noe spesielt? bare edit den første posten og spør om en admin kan flytte den Men uansett, Du burde skrive om hvorfor helter er helter og "antihelter" er det de er og som sagt før hvorfor vi foretrekker det ene fremmfor det andre Men er det hele oppgaven ? eller står det noe mer ? Lenke til kommentar
E7ise Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 Ehm du er klar over at du har lagt denne tråden under hjelp til kjøp og salg av pc ? Nei, haha, det var jeg ikke klar over. Hvordan skriver jeg nytt uten å legge det under noe spesielt? bare edit den første posten og spør om en admin kan flytte den Men uansett, Du burde skrive om hvorfor helter er helter og "antihelter" er det de er og som sagt før hvorfor vi foretrekker det ene fremmfor det andre Men er det hele oppgaven ? eller står det noe mer ? Det er hele oppgaven.. Ganske vanskelig spør du meg, men skal nok få det til, takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå