Bjornizz Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Hei Har kjøpt meg skjermkort: XFX Radeon HD7970 black edition og skjerm: BenQ XL2420T. Er det noen som har no peiling på hva slags 3D-briller jeg kan/må ha? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Der tror jeg du har satset litt feil, nvidia er helt klart å foretrekke både som brillerlevrandør og skjermkort til ren 3d brille bruk Nå virker nok nvidia briller dårlig på ATI skjermkort uten større modifiseringer. Endret 5. mars 2012 av LMH1 Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Trur ikke den skjermen vil fungere med ATI.. Står hva du trenger her. http://www.amd.com/us/products/technologies/amd-hd3d/Pages/3d-desktop-graphics.aspx#3 Lenke til kommentar
Bjornizz Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 Det er hovedsaklig til spilling, men vil ha muligheten til å se 3D-film iblant. Fulgte med noen jallabriller, men vil ha noen skikkelige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå