Woltox Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Skeptisk som fy, er det ikke samme studio som lagde Halo Reach da? For det var "søppel"... Men håper Halo4 blir en bedre verson av Halo 3.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Nei, det var Bungie som utviklet Halo: Reach. Det er 343 Industries som utvikler Halo 4. Reach var ikke "søppel", men det var heller ikke det beste Halo-spillet. Gleder meg enormt til Halo 4. Det jeg har sett og lest i dag, har vært meget imponerende. Go, 343! Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Halo 3 var det første Halo-spillet jeg fullførte, så jeg fikk aldri den samme tilknytningen til Master Chief og historien som blodfansen av serien. Det er kanskje derfor jeg liker campaignene til Reach og ODST bedre. Med tanke på at Halo 4 er starten på en ny trilogi, så håper jeg at det blir annerledes denne gangen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Bare for å ha sagt det. Trådstarter: Lag en ordentlig førstepost. Info og bilder. En video holder ikke. Og en ordentlig trådtittel. Er det noen som har hørt den sangen fra den "lekkede" 343-vidocen? Den er nydelig! Savnet av Marty blir kanskje ikke så stort som fryktet Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Jeg var en av de som likte Reach svært godt faktisk, ODST var ett gigantisk GJESP derimot. Er litt spennt på hvor Halo 4 vil ende jeg altså, men det er ikke meg i mot med nye eventyr i Halo universet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Bare for å ha sagt det. Trådstarter: Lag en ordentlig førstepost. Info og bilder. En video holder ikke. Og en ordentlig trådtittel. hvorfor holder det ikke med en video? og hva er galt med tittelen? hadde tittelen vert "den store offisielle giga halo 4 tråden" så hadde jeg skjønt klaginga på bare en video og ingen tekst. men tittelen "Halo 4 - First look video" er jo en perfekt beskrivelse på denne tråden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Den het kun "Halo 4". Hvis det skal være en diskusjonstråd om Halo 4, holder det ikke med kun en video, men gjerne også litt informasjon om spillet. Men hvis det kun er snakk om å diskutere videoen, så er det nok greit ... Lenke til kommentar
ToTheMax Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Jeg gleder meg veldig til Halo 4. Jeg begynte å spille campaign med Halo CE og begynte å spille online på Halo 3 (spilte litt Halo 2 online, men ikke mye). ODST var en stor skuffelse imo., fikk absolutt ingen "Halo følelse" av det. Halo Reach er helt grei, jeg liker det mye mer nå nå som man kan spille uten bloom, noe jeg syns ødela mye. Jeg ser virkelig fram til få brukt BR litt igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå