Konto brukes ikke Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 For en god stund siden bestilte jeg en Asus RT-N66U hos de. De var tom på lager og dato for igjen på lager har de flyttet flere ganger. 2 mars skulle de ha den, for så å endre til 5 mars - greit nok. Ble litt overasket når de da sendte pakkenr 2 mars om at den var på vei. Følgende varer inngår i forsendelsen: Artnr Artbeskr Antall Pris Total 165635 RT-N66U 1 1.299,00 1.299,00 92079 FRAKTKOSTNAD 1 79,00 79,00 1.378,00 Så gleden var stor når jeg så pakken var i PIB, og jeg hastet ivei. Åpner pakken og ser med en gang at de har sendt feil - der ligger en Asus RT-N56U. (den koster forøvrig 799,- hos de) Det som er merksnodig er at de nå også har fjernet N66U fra sine norske sider kan det se ut som. Misstenker at det er sendt en annen router med håp om at det ikke ble oppdaget jeg da men ... Utrolig dårlig hvis så har skjedd og at de opplyser og informerer så dårlig hvis de endrer sortimentet sitt De har sendt returlapp og jeg etterspurte min N66U som jeg har ventet en god stund på nå, så skal bli innteresant å se hva de sier. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 Ble til at jeg benyttet angrerett og bestilte fra dustinhome istedet. Så får man ordrehistorikk også. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Tvilsomt at dette er gjort bevist. Har selv opplevd å få tilsendt et -m hovedkort i steden for et vanlig ATX hovedkort, feilen lå i leverandøren til nettbutikken som rett og slett ikke greide å se forskjellen av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 8. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2012 Ja, mulig, men det er nå rart at routeren også har forsvunnet helt magisk fra deres norske nettsider med det samme. Ulempen med netonnet er at man ikke kan se ordrehistorikk eller noe vedrørende kundeforhold btw. (det jeg har kunnet se) De sendte e-post om at de skulle annulere ordren når de fikk router i retur, så får håpe de bekrefter det pr e-post, slik at man får en bekreftelse en plass jeg som kunde kan se det. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 12. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Hmmm. 06.03.2012 bekrefter de følgende "Da sender vi deg ikke nytt korrekt produkt. Og kjøpet heves når vare ankommer oss." De er altså klar over etter e-poster at det er et produkt til under 800,- de har sendt meg feil og dagen etter denne bekreftelsen, så klarer de sannelig å trekke 1378,- for et produkt de vet de ikke har sendt og som de har bekreftet vil bli hevet og ikke sendt uansett. Oppdaget først idag at de hadde trekt det, så man bør sannelig følge med - dette er useriøst netonnet. Sendte de e-post nå, så får man se hvordan de reagerer. Endret 12. mars 2012 av kandasa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå