Döden Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Du glemte ganske så mange spill, BC, Rallisport Challenge 2, Project Gotham Racing 2 f.eks. Men xbox-en koser seg, ingen tvil om det... 3 spill = mange ? :wink: trodde de fleste nordmenn forsto betydningen av "for eksempel"... Ok. Men det virker ikke på meg som om det er så mange flere fete spill til xbox som kommer den "nærmeste tiden" enn alle de som er nevnt ovenfor! Derfor jeg sa dette! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 BTW. Hvorfor suger xbox "hyttepenis" ? (Er dette fordi du er en stor PS 2, GC, PC elsker? ) Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Det er en bra tid for PC'en mener dere, og Ninja Gaiden for X-boxen. Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 Du glemte ganske så mange spill, BC, Rallisport Challenge 2, Project Gotham Racing 2 f.eks. Men xbox-en koser seg, ingen tvil om det... Ja jeg glemte noen, men så glemmer man nesten altid noen. Gleder meg også til Sudeki, ser fett ut Og du som skrev hyttepenis du må være en ps2 eier og nokså urealistisk Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Fallout 3 kommer fåreløpig berre til Xbox! UEEEEEEE!!!! Vil ha det til pc Lenke til kommentar
Gabba Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Helt enig, skulle gjerne hatt en Xbox men har ikke råd, får støtte meg til PC siden det er den jeg legge penger i. Men jeg UEEEEEEEEr med jeg og! jeg skulle gjerne hatt disse spilla til PC! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå