EmmJay Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Verden nok en gang i trøbbel når plikten kaller Master Chief. Les hele saken Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Kjenner hypen bygger seg opp i meg allerede. Lurer bare på hva som kan bli en større fiende enn Flood og Covenant. De var liksom rimelig barske de også. 4 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Kan de ikke vente på neste generasjon!? Hater når oppfølgere blir dytta inn på den samme gamle konsollen. Er vel 3 generasjon med Halo spill som kommer på 360 nå.. Endret 5. mars 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
deleted Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Det er ganske ambisiøst å starte en ny hype i Halo gjennom en ny triologi. Å holde på populariteten over flere år, selv etter Halo 3 kommer nok ikke til å bli lett. Men hittil liker jeg den mer dystre stemningen så det blir spennende å se hva de kan levere. Lenke til kommentar
Mrpain Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Så lenge dette ikke blir det "nye call of duty" så blir jeg evig glad. Bra pilot spill som bare ender opp i graut av horrid syre.. Lenke til kommentar
maiahi Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Venter på ratings før jeg kjøper dette, microsoft har et rykte på seg for å ødelegge mye som tidligere var bra. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Jeg kan ikke på noen som helst måte se hvordan de skulle revolusjonere MP-biten. Får inderlige håpe at de ikke henter inspirasjon fra Halo3:ODST når det kommer til den dystre stemningen. Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Et Halo uten barne-tv-kekekeke-Covenant? I alle dager. Da kan det faktisk hende jeg kjøper dette ved release. Liker i utgangspunktet Halo godt, men Covanant er en STOR turn off for meg. Endret 5. mars 2012 av Svendheim Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Det jeg lurer på er om hvordan de skal få til en ny storkrig rett etter Covenant krigen.. siden militæret til menneskene er jo mer eller mindre voldtatt etter 30 års tapende krig. Ikke akkurat klar for en ny storkrig med en fiende på nivå med flood og coventant. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Et Halo uten barne-tv-kekekeke-Covenant? I alle dager. Da kan det faktisk hende jeg kjøper dette ved release. Liker i utgangspunktet Halo godt, men Covanant er en STOR turn off for meg. Du liker Halo men liker ikke det som gjorde Halo til Halo... nemlig Covenant og de små squikende tullingene som er gøy å feste granater på. Blir som å si att du liker Star Wars men synes de kunne droppa Stormtrooperne... Greit nok att du ikke liker dem, ingen fanboy rage her men logikken stemte ikke helt Endret 5. mars 2012 av Amaru 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Det jeg lurer på er om hvordan de skal få til en ny storkrig rett etter Covenant krigen.. siden militæret til menneskene er jo mer eller mindre voldtatt etter 30 års tapende krig. Ikke akkurat klar for en ny storkrig med en fiende på nivå med flood og coventant. Det holder kanskje med Master Chief og Cortana mot røkla Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Darker, grittier? :!: Sikker på at dere ikke har vært på en Bioware-presentasjon? 1 Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Det jeg lurer på er om hvordan de skal få til en ny storkrig rett etter Covenant krigen.. siden militæret til menneskene er jo mer eller mindre voldtatt etter 30 års tapende krig. Ikke akkurat klar for en ny storkrig med en fiende på nivå med flood og coventant. Sier de noe om når dette er i forhold til forrige trilogi? Kan jo være 100 år etter og at Master Chief har ligget helt i dvale. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 DARKER, GRITTIER AND MORE MATURE. Wow. Dei er ikkje eingong ironiske. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Leste den ene kommentaren fra en i dev teamet at Halo 4 sin grafikk ville knuse alle når det kommer uansett plattform. Dette gjenstår å se. Har aldri blitt så begeistret over Halo sin grafikk, den er fin ja men ikke noe bedre en andre titler jeg har sett. Endret 5. mars 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
JonyThePony Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 "Dette er en balansegang hvor man må være forsiktig for ikke å skape irritasjonsmomenter, men det passer vel dagens ADHD-utsatte spillgenerasjon ganske bra. " Lo litt av den. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Leste den ene kommentaren fra en i dev teamet at Halo 4 sin grafikk ville knuse alle når det kommer uansett plattform. Dette gjenstår å se. Har aldri blitt så begeistret over Halo sin grafikk, den er fin ja men ikke noe bedre en andre titler jeg har sett. Det var ikke det Corrinne Yu sa. Twitter-meldingen har bare blitt dratt ut av kontekst av diverse blogger/nettsider som er ute etter reklameinnteker. It's the best looking game on Xbox and any other consoles we ever made and we're all from AAA studios.So proud of team.Sorry http://twitter.com/#!/Corrinne Hun snakket om spillene som utviklerne i 343 Industries har vært med på å lage. Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Kan de ikke vente på neste generasjon!? Hater når oppfølgere blir dytta inn på den samme gamle konsollen. Er vel 3 generasjon med Halo spill som kommer på 360 nå.. Tror du må forklare den litt bedre... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Har alltid likt Halo-universet, og kommer nok til å hamstre inn dette også som den blinde stuten jeg er, men forhåpentligvis kommer det nye "impulser" inn i stedet for å kun fokusere på mer av det gamle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå