MDCCLXXVI Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Hei, Noen som vet om fanXpert på Asus P8Z68-V Pro/GEN3 fungerer med vifter uten PWM-kontakt? Dvs, vanlig 3-pins. Står i manualen at; Only the CPU_FAN, CPU_FAN 1 and CHA_FAN 2 connectors support the ASUS FAN Xpert feature. Disse kontaktene er 4-pins. Men om man bruker 3-pins, vil Fan Xpert kunne kontrollere dem? Jeg vil tro at man trenger 4-pins vifter, men det står det jo ikke konkret i manualen. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Er jo bare til å prøve. Men trur ikke det gikk. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 6. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2012 Er jo bare til å prøve. Men trur ikke det gikk. Jeg har ikke kortet. Lastet bare ned manualen fra Asus' nettside. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2012 Må ha 4-pins PWM vifter for at det skal fungere. Testet det på mitt eget X58 sabertooth, og det fungerer *ikke* med 3-pins. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå