K.Austheim Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Har i disse dager tenkt på kjøp av et .net/com/org domene. Siden jeg har en webserver fra før av som står på 24/7 tenkte jeg at det kanskje kunne være mulig å forwarde domenet til min ip. Hvilke levrandører tilbyr dette? Og hvem er isåfall billigst? :wink: Lenke til kommentar
pine Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 www.powerpipe.com De tilbyr comnetorg domener til 8$ som er i grunnen ganske billig. Og de har en grei control panel der du kan sette opp url og email forwarding. Lenke til kommentar
K.Austheim Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 Takker for svar. Noe slikt jeg var på utkikk etter. Men det finnes ikke noen som tilbyr dns forwarding, slik at jeg kan peke domenet direkte til ip'n? Det jeg tenker på er at om jeg f.eks setter opp en cs server på min server/ip kan jeg bruke domenet i steden for ip'n. powerpipe så ikke ut til å tilby dette. 8) Lenke til kommentar
sth Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 http://www.txweb.no/ har en bra løsning hvor du kan selv styre dns med A og MX records Lenke til kommentar
DotCom Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Prøv interhost. Jeg har .no domene fra dem hvor alt bare forwardes til min server. De er et lite foretak, så de er meget tilpassningsdyktige! Billige også. Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 ser du allerede har fått noen svar men... domeneshop.no tilbyr ihvertfall en domenepakke der du får: Ubegrenset antall DNS-pekere Ubegrenset antall emailadresser Ubegrenset antall www-forwardinger for kr. 195 i året. er vel noe slikt du ser etter? ( dessuten tilbyr de com/net/org adresse for kun kr. 125 ) Lenke til kommentar
ampersand Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 http://www.dotster.com er å anbefale! Lenke til kommentar
thynamic Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Kan også anbefale www.zoneedit.com - elendig design men helt gratis. Alt du trenger er et domenenavn og en (eller flere) ip-adresse®. Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 jeg har domene hos domeneshop.no og er meget fornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå