Gå til innhold

Noen som tilbyr gratis mobilt internett etter 1. april?


Anbefalte innlegg

Er i lignende situasjon som trådstarter (Chess, alt fritt til 01.05).

Har et forbruk som ligger på rundt 150 min/150 SMS/10 GB og ser ikke frem til å måtte gå over til et annet abonnement.

Det jeg kommer til å gjøre er å ta kontakt med Chess og informere at jeg kommer til å gå over til OneCall faktura (120/90/0) med den nye tillegspakken Fri Data (239 kr/mnd, throttling til 128 kbs etter 5 GB). Satser da på at jeg vil bli tilbudt en sluttpakke (

199 kroner i rabatter, helt fri bruk i fire måneder og 1.000 bonuspoeng /

399 kroner i rabatter, fri bruk i fire måneder og 1.000 bonuspoeng) som det henvises til

her .

 

Dersom de fremdeles ikke klarer å matche konkurrentene etter perioden utløper blir det nok OneCall på meg igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er forresten Ringepriser oppdatert med de nye pakkene til Onecall og noen andre feil som var, så dere kan taste inn forbruket der og se hva som er billigst. Er mye bedre enn den offentlige Telepriser-tjenesten som ikke tar hensyn til datapakkene man kan legge på vanlige abonnement.

Endret av eisa01
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Strålende fornøyd med Talkmore Fastpris SMS :) Talkmore har gode abon. til de som enten ringer mye eller tekster mye :) Og vervekampanjen er genialt. Den som verver og den som blir vervet, begge får 2 mnd'er gratis forbruk :) Og dessuten er det gratis å ringe Talkmore til Talkmore..

 

Hvis noen vil bli vervet til Talkmore og vil få 2 måneder gratis forbruk, kan sende meg PM ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...