Gå til innhold

Kamptråd: Arsenal - AC Milan


  

36 stemmer

  1. 1. Hvem går videre i CL?



Anbefalte innlegg

vises denne på tv? ikke viasat 4 hvertfall... der er det noe chelsea dritt

 

FA cup, de viser ikke de største kampene på gratiskanaler når de har alternativer hvor man må abonnere.

 

Har ingenting med det å gjøre.

 

Ikke bittelitt en gang?

 

Har vel vært sånn i flere år nå. Når de spiller på Tirsdag første kamp så spilles det på Onsdag neste kamp. Viasat 4 viser alltid en av Onsdagas kampene. Sist gikk jo denne kampen på Viasat 4 og da var kampen på Onsdag også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde de villet, siden de tydeligvis har tilgang siden det sendes på Viasat Fotball, så hadde de kunnet sendt retur-oppgjøret på Viasat 4 også, men de har gjort et bevisst valg med å sende en kamp som har mye større underholdningsverdi på en abonnements-kanal, mens de sender FA-cup (?!) oppgjøret mellom Birmingham - Chelsea på gratis-kanalen i stedet.

 

Tror du ikke det er bittelitt bevisst en gang?

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Så jævlig surt at vi ikke fikk med oss vertfall ett mål på San Siro. Da hadde 3-0 holdt. Nå når vi først har skoret tre mål tror jeg det fjerde kommer. Men er kanskje enda mer sikker på et Milan mål. Får håpe jeg tar feil. Kan bli en historisk kveld dette!

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg fått sett kampen, men etter at målene ble vist på Viasat 4 nå så tror jeg Arsenal var heldige som fikk de to første målene. Først markeringssvikt og så en elendig klarering.

 

Som sagt, jeg vet ikke hvordan selve kampen har vært, om Arsenal har hatt presset, men de målene skal de be til de fleste Guder for.

Lenke til kommentar

Irriterer meg grenseløst at vi ikke fikk et bortemål på San Siro. Det hadde gjort regnestykket mye lettere. Vi er enda et godt stykke avansement sånn som ståa er nå.

 

Ufattelig kjedelig det ja. Abbiati hadde jo et par meget gode redninger, pluss at vi ble snytt for et soleklart straffespark. Ellers var det no temmelig nærme at vi ble snytt for et soleklart straffespark i dag også mtp. hvordan dommeren vegret seg.

 

Ellers har heldigvis også dommeren tatt seg opp etter 3 meget raske gule kort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vis dette ikke går veien er det jævla kjedelig å tenke på at Milan fikk to mål av dommeren forrige kamp mens vi ble snytt for straffe. Orka ikke å henge meg opp i det tidligere, mye pga jeg tusla rundt i Berlin helt fortapt etter kampen. Men nå, nå er det faen meg krise om det blir avgjørende.

Lenke til kommentar

Hadde de villet, siden de tydeligvis har tilgang siden det sendes på Viasat Fotball, så hadde de kunnet sendt retur-oppgjøret på Viasat 4 også, men de har gjort et bevisst valg med å sende en kamp som har mye større underholdningsverdi på en abonnements-kanal, mens de sender FA-cup (?!) oppgjøret mellom Birmingham - Chelsea på gratis-kanalen i stedet.

 

Tror du ikke det er bittelitt bevisst en gang?

 

Du vet at hadde ikke Chelsea kampen gått hadde de ikke sendt noe annet enn vanlig program på Viasat 4? Det er dem vanligvis gjør når det er tirsdag og CL. Men ja, hadde de orket så hadde de klart det, men de vil vel ikke "gi" bort for mye CL kamper tenker jeg, ettersom V4 er gratis kanal.

Lenke til kommentar

Hadde de villet, siden de tydeligvis har tilgang siden det sendes på Viasat Fotball, så hadde de kunnet sendt retur-oppgjøret på Viasat 4 også, men de har gjort et bevisst valg med å sende en kamp som har mye større underholdningsverdi på en abonnements-kanal, mens de sender FA-cup (?!) oppgjøret mellom Birmingham - Chelsea på gratis-kanalen i stedet.

 

Tror du ikke det er bittelitt bevisst en gang?

Men ja, hadde de orket så hadde de klart det, men de vil vel ikke "gi" bort for mye CL kamper tenker jeg, ettersom V4 er gratis kanal.

 

Som jo er poenget med det jeg har skrevet.

Lenke til kommentar

Vis dette ikke går veien er det jævla kjedelig å tenke på at Milan fikk to mål av dommeren forrige kamp mens vi ble snytt for straffe. Orka ikke å henge meg opp i det tidligere, mye pga jeg tusla rundt i Berlin helt fortapt etter kampen. Men nå, nå er det faen meg krise om det blir avgjørende.

 

Det er jo flere andre faktorer som er avgjørende for resultatet forrige kamp også, så vidt jeg husker var det vel flere sinte Arsenal fans som mente spillerne spilte uten innsats.

Kanskje, bare kanskje, dette har like stor betydning?

 

Jeg tror dog det er mer sannsynlig med et Arsenal mål til enn Milan, det skal litt til å komme seg ut av et slik sjokk.

Lenke til kommentar

Hvis noen har stream, PM meg.

 

Den neste som spørrer etter streams, sender jeg til Jarmos perverse hjemmesider om spanking, binding og annet avvikende adferd for perverse personer. ^^

 

Så, vennligst ikke mas om streams i trådene da.

 

:)

 

Og Ontopic nå, vi tar Milan..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...