Gå til innhold

Kamptråd: Arsenal - AC Milan

36 stemmer

1. 1. Hvem går videre i CL?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy faen så jævla ufortjent dette er. Milan detter som fluer i hele kampen og får alt de vil ha. Fy faen, så jævla forbanna jeg er akkurat nå. Snytt for en veldig sannsynlig 2-1 på San Siro, og faen! Massiv frustrasjon akkurat nå. De jævla fittetryna i svart og rødt kan dra til helvete for min del. Usympatiske horeunger alle som en. Spesielt Zlatan. Fy faen som jeg hater Zlatan. Massive cunt.

Over og ut..

• Liker 6
Lenke til kommentar

Fy faen så jævla ufortjent dette er. Milan detter som fluer i hele kampen og får alt de vil ha. Fy faen, så jævla forbanna jeg er akkurat nå. Snytt for en veldig sannsynlig 2-1 på San Siro, og faen! Massiv frustrasjon akkurat nå. De jævla fittetryna i svart og rødt kan dra til helvete for min del. Usympatiske horeunger alle som en. Spesielt Zlatan. Fy faen som jeg hater Zlatan. Massive cunt.

Over og ut..

Nah. Helt greit at Milan gikk videre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Over og ut..

Nah. Helt greit at Milan gikk videre.

Hehe, når jeg leser alt du skriver er jeg bare enda mer glad for at klubben din bruker flerfoldige millioner pund og fremdeles flopper totalt :)

Ufortjent at Milan gikk videre, men stolt over innsatsen til gutta idag. Lurer på hvordan ting kunne ha endt om vi hadde hatt en eneste midtbanespiller å sette inn.

Lenke til kommentar

Over og ut..

Du kan ihvertfall prøve å ta av Arsenal brillene..

Dommeren dømte masse imot Milan også.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Over og ut..

Nei. Så enkelt som det. Over to oppgjør fikk Milan massiv hjelp av dommeren, og det er det egentlig lite du kan si på.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Over og ut..

Nei. Så enkelt som det. Over to oppgjør fikk Milan massiv hjelp av dommeren, og det er det egentlig lite du kan si på.

Som Gary Neville sa etter 3 gule kort på trolig de 3 første frisparkene:

"Every foul is a yellow card to this referee"

Etter at Milan brukte albuer og Mesbah lagde straffe og ikke fikk gult kort. Pluss Robinho sparket vekk ballen og Mexes var usportlig som faen og gjorde alt han kunne for å ødelegge for Vermaelen:

"Now the ref seems to have tore up his rulebook because that is a blatant yellow card and he's not given it"

Forøvrig: Dommeren hadde ei heller tenkt til å blåse straffe (og den var soleklar), men dommeren bak målet var soleklar på sin avgjørelse.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Gikk ut med hodet hevet i det minste, det er faktisk noe å glede seg over. Ingen hadde trua uansett, så ingen grunn for dere gooners å deppe for møe.

Tror ikke vi hadde vunnet i dag selv om dommeren hadde vært bedre, men man vet jo aldri. Uansett så var dette fantastisk av spillerene. Bare synd vi ikke fikk den "stonebrick penalty"-en på San Siro. Da hadde vi trolig vært igjennom i dag.

Fantastisk innsats av gutta. Millimetere fra å gå til ekstreomganger!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Over og ut..

Dette blir for tynt.

Milan skåret 4 mål i den første kampen, uavhengig av hva du synes om dette så klarte de det, dere skårte ingen.

I denne kampen skåret dere 3 mål, hverken flere eller mindre, det er dommeravgjørelser som kunne gått begge veier, og i stedet for å tenke så enkelt som "hadde ikke dommeren blåst slik hadde ikke dette skjedd", så må du forstå at det er mye mer komplisert enn som så.

Det blir for tafatt å diskutere i stilen "hva om, hvis ikke, og dette er ufortjent", nettopp fordi det blir å diskutere noe vi ikke kan gjøre noe med.

HVIS dommeren hadde blåst som du ville i en situasjon som eventuelt fører til et mål, så fjerner du ikke bare målet, men du fjerner alt som skjer i etterkant.

For å bli litt Sci-fi.

Hver gang du tar et annet "valg" enn det som opprinnelig skjedde, ville det blitt en ny "realitèt", ergo, en ny kamp, noe som igjen kunne ha ført til enten et større tap i den første kampen, uavgjort, eller seier.

Uansett hvordan du snur og vender på det, Milan gikk videre, på samme måte som noen vinner ligaen etter endt sesong, så er det de som har prestert best da det gjaldt og over tid som har vunnet, og de gjør det alltid fortjent, med mindre du mener man skal måle seire og tap på andre måter enn ved poeng.

Over to kamper skåret Milan mest, begge lag spilte med samme dommer i samme kamp, og det blir for kjedelig å slenge ut masing om at Milan ikke fortjente å gå videre.

Istedet burde du heve deg over slik, og kose deg med at laget ditt klarte noe mange ikke hadde spådd før kampen, nemlig å yte skikkelig motstand og sette en støkk i Milan.

Å bruke tid på å diskutere hvorvidt det var fortjent at Milan gikk videre eller ikke er rett og slett bortkastet tid, for det evige faktum er at de var best over to kamper.

Med andre ord:

De var best da det gjaldt.

Endret av Snurreleif
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Milan går videre på en ubrukelig dommer og filming.

Ufortjent at Milan gikk videre

Over to oppgjør fikk Milan massiv hjelp av dommeren, og det er det egentlig lite du kan si på.

Tror ikke vi hadde vunnet i dag selv om dommeren hadde vært bedre.

Fy faen så jævla ufortjent dette er.

@ Haha...

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...