ATWindsor Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Tror jeg står over...fortsatt ikke funnet noe ved ICS som jeg faktisk har bruk for, mens f.eks multitaskmenyen får meg til å spy i HC/ICS. Oppgradere for å oppgradere blir ikke aktuelt Hva emd ting som batterihåndtering og 3D-akselerasjon? AtW Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Tror jeg står over...fortsatt ikke funnet noe ved ICS som jeg faktisk har bruk for, mens f.eks multitaskmenyen får meg til å spy i HC/ICS. Oppgradere for å oppgradere blir ikke aktuelt Hva emd ting som batterihåndtering og 3D-akselerasjon? AtW Har batteri tre ganger lenger enn jeg har behov for som det er, og det med at alt mellom himmel og jord er påslått av notifcations, loggett inn på chat etc. Hva 3D akselerasjon angår, er det også noe jeg har null bruk for. Skal jeg spille noe så blir det å koble en xbox/playstation kontroll til tableten og kjøre noen runder Mario Kart 64, og det fungerer ypperlig på Android 2.3.5/3.2. Som sagt, ikke noe jeg personlig har noe bruk for her. Andre har selvfølgelig andre behov. Så jævlig som Google fucka opp Android med 3.0+ på tablets så har jeg strengt talt særdeles store reservasjoner mot å røre en eneste oppdatering fra dem. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 sitter med 2.2 på galaxy ace jeg, ikke tro at samsung er appleAndroid 2.3 finnes til ace, så det er bare å oppgradere. ingenting på kies, tenker du på root eller lignene? Skal være tilgjengelig via Kies. Har selv oppdatert noen Ace via Kies til 2.3. Lenke til kommentar
lasseoj Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Skal være tilgjengelig via Kies. Har selv oppdatert noen Ace via Kies til 2.3. hmmm, jeg skal prøve og finne ut av det, takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg